Dodana: 20 czerwiec 2018 09:36

Zmodyfikowana: 20 czerwiec 2018 09:36

Spotkanie informacyjne dla przedsiębiorców zainteresowanych wejściem na zagraniczne rynki

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza na spotkanie przedsiębiorców z sektora MŚP, którzy prowadzą działalność gospodarczą na terytorium Polski Wschodniej, zainteresowanych wsparciem finansowym działań eksportowych tj. na wprowadzenie swoich produktów lub usług na nowe rynki. Spotkanie odbędzie się 21 czerwca br. w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym.

Ilustracja do artykułu 20180621_1.2.POPW_zaproszenie.jpg

Zapraszamy na spotkanie, gdzie pod okiem eksperta PARP będą Państwo mieli okazje omówić wniosek o dofinansowanie w ramach działania 1.2 POPW Internacjonalizacji MŚP. Ekspert omówi kryteria oraz udzieli odpowiedzi na pytania. Dodatkowo, wskaże najczęściej popełniane błędy przy wypełnianiu wniosków oraz zaprezentuje dobre praktyki.

Działanie 1.2 POPW skierowane jest do firm, które:

- prowadzą działalność gospodarczą na terytorium Polski Wschodniej potwierdzone wpisem do odpowiedniego rejestru.

- posiadają w ofercie co najmniej jeden produkt (wyrób lub usługę).

- zainteresowane są wejściem z posiadanym produktem (wyrobem własnym lub usługą własną) na nowe rynki zagraniczne.

Formularz rejestracyjny znajduje się TUTAJ

Data: 21.06.2018
Miejsce: Białostocki Prak Naukowo - Technologiczny ul. Żurawia 71, Białystok

 

 

Ramowy Program

Spotkanie informacyjne dla Wnioskodawców działania Internacjonalizacja MŚP
(1.2 POPW)

Termin: 21 czerwca 2018 r. Miejsce spotkania:  Białystok

10:30

-

11:00

Rejestracja gości

11:00

-

11:15

Powitanie uczestników

11:15

-

13:00

Internacjonalizacja MŚP (1.2 POPW) – dotacje dla mikro, małych
i średnich firm prowadzących działalność gospodarczą na terytorium Polski Wschodniej na:

·         koszty usług doradczych związanych z opracowaniem
i przygotowaniem do wdrożenia nowego modelu biznesowego,

·         koszty innych usług komplementarnych względem zakupywanych usług doradczych związanych z przygotowaniem do wdrożenia nowego modelu biznesowego,

·         koszty udziału w międzynarodowych targach, wystawach
i misjach gospodarczych,

·         koszty związane z nabycie opracowania niezbędnego do automatyzacji procesów biznesowych w związku
z przygotowaniem do internacjonalizacji działalności.

 

Sesja pytań i odpowiedzi

 

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook