„Kreowanie marki (branding) w agroturystyce” – szkolenie Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej (PROT)
Promocja, sprzedaż i marketing turystyki wiejskiej za pomocą Internetu to główne punkty szkolenia „Kreowanie marki (branding) w agroturystyce”. Pierwsze z zaplanowanych trzech spotkań odbyło się w poniedziałek (29.06) w Folwarku Nadawki w Wasilkowie. Szkolenie jest dofinansowane z Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich. W spotkaniu uczestniczył m.in. wicemarszałek Stanisław Derehajło.
Szkolenia organizowane przez PROT przeznaczone są dla tych, którzy działalność gospodarczą na obszarach wiejskich już prowadzą, jak i dla tych, którzy dopiero zamierzają ją otworzyć.
Ich celem jest podniesienie wiedzy na temat promocji, sprzedaży oraz marketingu turystyki wiejskiej za pomocą narzędzi internetowych.
Poruszane są takie tematy, jak wykorzystywanie nowych technologii w promocji turystyki wiejskiej, budowanie wizerunku kwatery na Facebooku i Instagramie, sprzedaż internetowa i działania marketingowe.
Spotkanie w Wasilkowie to pierwsze z zaplanowanych trzech szkoleń. Kolejne odbędą się Białowieży i Augustowie.
Zdobycie konkretnej wiedzy na temat promowania i sprzedaży w Internecie ma podnieść konkurencyjność branży turystycznej z obszarów wiejskich naszego regionu, a to z kolei polepszy warunki ekonomiczne mieszkańców obszarów wiejskich.
Partnerzy operacji:
- LOT “Region Puszczy Białowieskiej”;
- Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Turystyki w Korycinie;
- Augustowska Organizacja Turystyczna.
- Folwark Nadawki w Wasilkowie 29.06.2020;
- Hotel Białowieski w Białowieży 30.06.2020;
- Hotel Warszawa w Augustowie 01.07.2020.
Szkolenia prowadzi Jan Jankowski
oprac. Aneta Kursa
fot. Iwona Zawadecka PMKL