Efektywna komunikacja w sieci, czyli co zrobić żeby ktoś nas usłyszał. Warsztaty z Martą Molską
Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku zaprasza na warsztaty online pod hasłem „Efektywna komunikacja w sieci, czyli co zrobić żeby ktoś nas usłyszał”. Tematem spotkań będą głównie zagadnienia związane z komunikacją w mediach społecznościowych.
Cykl czterech spotkań warsztatowych zaprezentowany zostanie na fanpage'u Książnicy - link do Facebook'a. Będzie się można z nich dowiedzieć m.in.:
- Czym właściwie są media społecznościowe?
- Gdzie oraz w jaki sposób możemy się komunikować?
- Jak określać cel naszego przekazu?
- Czym jest spójna komunikacja wizualna?
- Jak dobierać odpowiednią grupę docelową do naszego przekazu?
- Co zrobić, by nie zniknąć w erze scrollowania?
- Trendy i przyszłość komunikacji.
Warsztaty przygotowała Marta Molska - socjolog, współzałożycielka i współwłaścicielkaagencji marketingowej, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Ostrowi Mazowieckiej, pomysłodawczyni Stowarzyszenia Freeway, eventu StreetNoise, portalu Aż Kobieta i konferencji biznesowej „Aż i Tylko Kobieta”. Członkini Podlaskiego Stowarzyszenia Właścicielek Firm Klubu Kobiet Biznesu i Izby Przemysłowo-Handlowej w Białymstoku.
Terminy spotkań:
11 sierpnia 2020 r., godz. 10.00;
14 sierpnia 2020 r., godz. 10.00;
18 sierpnia 2020 r., godz. 10.00;
21 sierpnia 2020 r., godz. 10.00.
Zadanie jest realizowane w ramach projektu „Bibliotek@ON”, na który Książnica Podlaska otrzymała dofinansowanie w ramach programu dotacyjnego Narodowego Centrum Kultury „Kultura w sieci”.
źródło: Książnica Podlaska
oprac. Anna Augustynowicz