TenderHut coraz większy – nowa marka w portfolio Grupy
Grupa Kapitałowa TenderHut wciąż w branżowym natarciu. Spółka wprowadziła na rynek nową markę ExtraHut - tak nazywa się piąty element Grupy, która rozwija się w błyskawicznym tempie. Za sterami projektu stanął Dariusz Sawicki, który dołączył do zespołu białostockiego lidera branży IT.
Nowe dziecko spod znaku TenderHut nie mogłoby należeć do rodziny, gdyby nie oferowało czegoś wyjątkowego. – Nie chcieliśmy tworzyć kolejnej marki, która będzie po prostu świadczyła usługi tworzenia stron internetowych. Przyzwyczailiśmy naszych klientów, że oferujemy zawsze coś ekstra, więc i tym razem nie mogliśmy zawieść – mówi Robert Strzelecki, prezes TenderHut. Czym zaskakuje ExtraHut?
TenderHut zagospodarowuje kolejną działkę IT
Jako Grupa Kapitałowa TenderHut zajmuje się już czterema różnymi sektorami branży technologicznej. Najprężniej działającą spółką jest SoftwareHut, który oferuje projektowanie i rozwijanie systemów informatycznych, a jego produktem flagowym jest rewolucyjna aplikacja Zonifero, która stanowi wsparcie managerskie dla pracowników biur. Zaraz za nim plasują się spółki: Solution4Labs z licznymi sukcesami w kwestii wdrażania systemów klasy LIMS oraz ProtectHut i LegalHut, które zajmują się kolejno cyberbezpieczeństwem i doradztwem prawnym w obszarze IT. Z kolei, ExtraHut koncentruje się na działaniach z zakresu User Experience, designie aplikacji mobilnych, aplikacji webowych i serwisów internetowych.
Projektowanie w stylu ekstra – szybko i u klienta
Przewagą konkurencyjną ExtraHut jest unikalna w odniesieniu do prac graficznych usługa Mobilnego Działu Design&UX. – TenderHut ma już osiem zagranicznych przedstawicielstw oraz ochotę na kolejne. Mamy klientów z praktycznie całego globu. Praca na odległość ma swoje plusy, ale w kwestiach graficznych niekończące się przesyłanie sobie e-maili i makiet może znacząco spowolnić przebieg realizacji projektu. Wdrożyliśmy więc zupełnie nowe rozwiązanie! Nasz zespół na czas pracy staje się częścią firmy klienta nie tylko duchem, ale także ciałem. Jesteśmy w stanie dojechać z naszymi specjalistami wszędzie. – mówi Robert Strzelecki.
W ExtraHut pracują wysokiej klasy specjaliści, najlepsi z najlepszych w domenach takich, jak: research, prototyping, testing/analysis, product design, web/user interface/e-commerce i branding. – Wspieramy naszym doświadczeniem inne, technologiczne firmy, które opracowują świetny software, ale mają problem z tym, jak go ubrać. – tłumaczy Robert Strzelecki. Zespół ExtraHut ma już na swoim koncie – poza licznymi realizacjami w Polsce – pierwsze międzynarodowe projekty w Danii i Szwecji. Spółka brała także udział w misji polskich firm na targach eCommerce Show North na zaproszenie British Embassy.
Stery nowej marki w eksperckich rękach
Znaczne skrócenie czasu pracy, a co za tym idzie szybsze zamykanie projektów nie byłoby jednak możliwe bez kompetentnych osób na stanowiskach kierowniczych. Stanowisko Head of Design powierzono Wojciechowi Adryańczykowi, który przez ostatnie 14 lat szlifował swój warsztat na stanowisku Art Director. Pracował dla lokalnych i międzynarodowych agencji reklamowych oraz w digital marketingu, a wśród jego klientów znajdują się tacy giganci jak: PKO BP, BZ WBK, Millennium Bank, VW Financial Services, P&G, Kit Kat, Orange, Mazda, Leroy Merlin czy Nowy Styl Group. Za komercyjny sukces nowej marki będzie z kolei odpowiadał Dariusz Sawicki. – Doświadczenie każe mi sądzić, że Wojtek i Darek będą duetem doskonałym, a ExtraHut szybko rozwinie skrzydła pod takimi rządami – mówi Robert Strzelecki.