Sukcesem zakończyła się niestandardowa kampania promocyjna mleka Łaciate
Rozdaliśmy blisko 70 tysięcy litrów mleka Łaciate rozlanego w 340 tysięcy wyjątkowych kartoników. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem przechodniów, z tego co wiemy niektórzy przyjeżdżali specjalnie w miejsca rozdawania mleka Łaciate, byli i tacy którzy przychodzili po parę razy. Limitowana edycja mleka Łaciate 3,2 % w kartonikach 200 ml ze słomką spodobała się konsumentom tak bardzo, że myślimy o wprowadzeniu tej pojemności do handlu. – podsumowuje Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.
SM MLEKPOL rozdawała mleko Łaciate od 10 października do 4 listopada, w 11 największych miastach Polski, łącznie w 35 miejscach – najbardziej uczęszczanych lokalizacjach poszczególnych miast.
Mamy nadzieję, że sukces frekwencyjny podczas akcji przełoży się także na codzienne planowanie rodzinnych jadłospisów. Bardzo zależy nam aby konsumenci pamiętali o dobroczynnych właściwościach mleka i jego przetworów. To naturalna energia, komplet witamin, aminokwasów i lekko strawnego tłuszczu. Nie warto ulegać modom i zgubnym w perspektywie trendom żywieniowym. – dodaje Ewa Gromadzka.