Dodana: 4 październik 2016 11:36

Zmodyfikowana: 4 październik 2016 11:36

MLEKOVITA uhonorowana 10 nagrodami na Międzynarodowych Targach Wyrobów Spożywczych POLAGRA-FOOD 2016

Podczas Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych Polagra-Food 2016 MLEKOVITA otrzymała rekordową liczbę Złotych Medali – aż 9 – oraz statuetkę Acanthus Aureus za stoisko najbardziej sprzyjające realizacji strategii marketingowej.

Ilustracja do artykułu mlekovita3.JPG

MLEKOVITA od lat bierze udział w największej w kraju branżowej imprezie wystawienniczej Polagra-Food organizowanej w ramach Międzynarodowych Targów Poznańskich, których historia sięga roku 1921. Udział w targach to jeden z nieodłącznych elementów strategii marketingowej, wspomagający profesjonalny wizerunek marki MLEKOVITA. Impreza jest też doskonałą okazją do bezpośrednich spotkań z obecnymi i potencjalnymi partnerami handlowymi.

Podczas tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych Polagra-Food  MLEKOVITA została aż dziewięciokrotnym laureatem prestiżowej i cenionej na polskim rynku nagrody o ponad 30-letniej tradycji – Złotego Medalu. O to zaszczytne wyróżnienie rocznie rywalizuje niemal 500 produktów, jednak otrzymują je wyłącznie te, które spełnią wymagane kryteria i zyskają pozytywne rekomendacje Sądu Konkursowego, czyli zespołu wybitnych specjalistów reprezentujących branżę.

Wśród uhonorowanych Złotym Medalem targów Polagra-Food 2016 dwudziestu siedmiu produktów, MLEKOVITA zdobyła aż 9 nagród. Wyróżniono wszystkie zgłoszone do konkursu produkty – nowości MLEKOVITY wprowadzone na rynek w ostatnim roku:

  • CHEDDAR ser topiony w plastrach 130 g,
  • ser Gouda bez laktozy i ser Sokół bez laktozy plastry, duopack: 2 x 250 g,
  • SALATOS ser sałatkowy typu greckiego 120 g,
  • ser HAVARTI bez laktozy plastry 150 g,
  • SUPER BODY ACTIVE mleczny napój proteinowy o wysokiej zawartości białka UHT 350 g – smaki: bananowy, czekoladowy i truskawkowy,
  • twaróg sypki półtłusty 500 g,
  • WYDOJONE mleko bez laktozy UHT.

Złote Medale potwierdzają renomę i siłę marki oraz doskonałą jakość wyrobów, które zyskały uznanie jako najbardziej nowoczesne, innowacyjne i wytwarzane w oparciu o najwyższej klasy technologie. Już po raz piąty wybrane przez grono eksperckie produkty biorą też udział w konkursie Złoty Medal – Wybór Konsumentów. Swoje głosy mogą w nim oddawać przedstawiciele branży i konsumenci. Głosowanie prowadzone było podczas targów w specjalnie stworzonej Strefie  Mistrzów oraz trwa na stronie www.zlotymedal.mtp.pl do 31.10.2016 r.

Inf. prasowa SM MLEKOVITA

 

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook