Dodana: 22 wrzesień 2015 15:37

Zmodyfikowana: 23 wrzesień 2015 09:22

Białystok. Adampol i Electrum powalczą o prawo do nazwy miejskiego stadionu

Dwie firmy zainteresowane pozyskaniem praw do nazwy stadionu miejskiego w Białymstoku zostały zakwalifikowane do drugiego etapu przetargu. To Adampol S. A z Zaścianek i białostocka firma Electrum Sp. z o. o.

Ilustracja do artykułu 0x0.jpg

Adampol S.A od 25 lat zajmuje się spedycja samochodów na terenie Europy, a Electrum  specjalizuje się w implementacji zaawansowanych technologicznie rozwiązań dla potrzeb elektroenergetyki, automatyki oraz technologii informacyjnych. 

 Kolejnym etapem będzie złożenie przez zainteresowane firmy ofert określających ile, te prawa, są dla nich warte. Wyłoniona w ten sposób firma zyska prawo do nadania oficjalnej nazwy największemu obiektowi sportowemu w naszym regionie.

- Pierwszy etap postępowania na wyłonienie sponsora tytularnego za nami, teraz czas na negocjacje. Trzeba wspólnie ustalić katalog praw, korzyści, które później będą podstawą do złożenia ostatecznych ofert przez zainteresowane firmy – mówi zastępca prezydenta Białegostoku Rafał Rudnicki.

Spółka Stadion Miejski procedurę wyłonienia sponsora tytularnego obiektu rozpoczęła już w sierpniu. Termin ostatecznego wyłonienia zwycięzcy postępowania uzależniony jest od czas trwania negocjacji.

Firma, która  wygra przetarg będzie sponsorem tytularnym obiektu, a spółka "Stadion miejski" zyska dodatkowe pieniądze.

Źródło: UM Białystok

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook