Dodana: 31 październik 2016 08:18

Zmodyfikowana: 31 październik 2016 08:18

Srebrna statuetka Effie Awards dla kampanii reklamowej „To z Piątnicy. To naturalne!”

Effie Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w branży komunikacji marketingowej na świecie. W tegorocznej polskiej edycji plebiscytu srebrną statuetkę w kategorii Żywność otrzymała kampania zrealizowana dla OSM Piątnica.

Ilustracja do artykułu Kampania OSM Piątnicy nagrodzone na Effie Awards_logo.jpg

Najważniejsze nagrody w świecie polskiego marketingu wręczono już po raz siedemnasty. Jury Effie Awards w kategorii Żywność doceniło i uhonorowało srebrną statuetką kampanię -
„To z Piątnicy. To naturalne!”, promującą Mleko Wiejskie, Jogurty Piątuś oraz Jogurty typu greckiego. OSM Piątnica była najwyżej notowaną firmą w tej kategorii konkursowej.  

 

Celem kampanii „To z Piątnicy. To naturalne!” było wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki poprzez podkreślenie przywiązania do naturalności i wysokiej jakości produktów. O oprawę graficzną wyróżnionej kampanii zadbała agencja Walk, natomiast za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom.

 

Organizatorem polskiej edycji docenianego na całym świecie konkursu Effie Awards jest od 1999r. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Tegoroczna gala wręczenia nagród odbyła się 24 października w Teatrze Wielkim w Warszawie.

 

Kampania reklamowa - „To z Piątnicy. To naturalne!”:

 

https://www.youtube.com/watch?v=4dCZCOyzR94

https://www.youtube.com/watch?v=irufMW3dxSE

https://www.youtube.com/watch?v=jDSMFKV4mQw

https://www.youtube.com/watch?v=uRc5PMDqSw0

https://www.youtube.com/watch?v=d991-VnTgKc

 

O firmie OSM PIĄTNICA:

 

OSM Piątnica to polska spółdzielnia mleczarska należąca do ponad 2 tys. rolników prowadzących gospodarstwa na Mazowszu, Kurpiach i Podlasiu. Spółdzielnia rozpoczęła swoją działalność ponad 35 lat temu od początku uznając za swój priorytet dbałość
o najwyższą jakość, naturalność i innowacyjność produktów. To właśnie pasja do natury
i wieloletnia konsekwencja w oferowaniu jej walorów pozwoliły firmie zdobyć zaufanie konsumentów stając się przy tym jedną z najnowocześniejszych i najszybciej rozwijających się mleczarni w kraju i na świecie.

 

Spółdzielnia jako pierwsza w Polsce wdrożyła kompleksowy program poprawy jakości surowca. W związku z tym z początkiem kwietnia 2016 r. dostawcy mleka do OSM Piątnica rozpoczęli żywienie krów paszami bez składników modyfikowanych genetycznie (GMO). Efektem tych działań było wprowadzenie 1 lipca br. przez Spółdzielnię na opakowaniach jej produktów specjalnego oznaczenia: „Bez GMO. Z mleka od krów karmionych paszami bez GMO”. Jest to dla konsumentów swoistym potwierdzeniem, że OSM Piątnica do produkcji swoich wyrobów wykorzystuje składniki wolne od genetycznie zmodyfikowanych organizmów, chroniąc naturalne środowisko.

 

Oferta OSM Piątnica obejmuje szeroki asortyment produktów mleczarskich takich jak Serek Wiejski, którego jest pierwszym producentem w Polsce, świeże śmietany, ser mascarpone, świeże twarogi w klinku, serki do smarowania (marki Twój Smak, Twój Smak Puszysty
i Milandia) oraz produkty fermentowane – jogurty naturalne, jogurty typu greckiego z owocami, kefiry oraz zsiadłe mleko. Piątnica to pierwsza w Polsce firma mleczarska, która wprowadziła na polski rynek Mleko Wiejskie w innowacyjnej butelce z uchem, świeże Mleko Ekologiczne – pochodzące z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych z terenów Kurpi Zielonych oraz, Wiejskie bez laktozy – pozbawione charakterystycznego słodkiego posmaku, pełne witamin
i wartości odżywczych świeże mleko bez laktozy.

 

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook