Suwałki. Nowa strategia promocji miasta
Zawody psich zaprzęgów, czy warsztaty rzeźbienia w lodzie - to tylko część nowych pomysłów na promocję Suwałk.
Specjaliści opracowali nową strategię, teraz władze miasta zapraszają mieszkańców do konsultacji społecznych. W dostępnym na stronie Urzędu Miasta dokumencie suwalczanie znajdą propozycje nowych miejskich imprez i proponowanych gadżetów reklamowanych.
Wszystko po to, żeby wzmocnić markę Pogodnych Suwałk, jaką udało się w ostatnich latach wypromować. Jak podkreśla Naczelnik Wydziału Kultury, Turystyki i Promocji Urzędu Miejskiego w Suwałkach Alicja Andrulewicz, to także zachęta dla restauratorów, hotelarzy czy organizacji pozarządowych do włączenia się w promocję marki i wspólnych działań na rzecz rozwoju miasta i przyciąganiu w te strony turystów. Specjalnie dla nich opracowano także nowe gadżety związane z logiem Pogodnych Suwałk i maskotką miasta Misiem UśMichem, jak rękawiczki, nauszniki czy termofory. Na razie turyści - jak przyznaje Szefowa Suwalskiej Izby Turystycznej Elżbieta Niedziejko, pytają głównie o pocztówki, magnesy na lodówkę, albumy czy rękodzieło ludowe, chociaż coraz częściej stawiają na pamiątki praktyczne, których mogliby używać na co dzień.
Już wkrótce będzie wiadomo czy m.in. w punktach informacji turystycznej pojawią się nowe gadżety reklamowe związane z Suwałkami i jakie nowe imprezy znajdą się w kalendarzu miejskich imprez. Władze miasta apelują do suwalczan o uwagi i wnioski dotyczące nowej Strategii Promocji Suwałk na lata 2016 – 2020. Konsultacje społeczne w tej sprawie potrwają do 11 lutego.
Za: Polskie Radio Białystok
http://www.radio.bialystok.pl/wiadomosci/index/id/130177