Ruszyła 5. edycja akcji Podwórko Talentów NIVEA
Podwórko Talentów NIVEA to jedna z największych i najbardziej angażujących akcji CSR w Polsce. W tym roku marka wybuduje kolejne 20 wyjątkowych, edukacyjnych placów zabaw, dzięki którym dzieci będą mogły rozwijać swoje talenty.
Celem akcji Podwórko Talentów NIVEA jest stworzenie miejsc, pomagających najmłodszym odkrywać ich pasje, zainteresowania oraz rozwijać drzemiące w nich talenty. Marka NIVEA angażuje do zabawy nie tylko dzieci i rodziców, ale również szkoły, spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe, zachęcając do spędzania wspólnie czasu na świeżym powietrzu. Akcja prowadzona jest w podziale na trzy kategorie miejscowości, różniące się pod względem liczby mieszkańców, tzw. Koszyki. Dzięki temu Podwórka Talentów mają szansę powstać zarówno w najmniejszych miasteczkach, jak i dużych miastach.
- Podwórko Talentów NIVEA to niezwykle ważna inicjatywa. Każda edycja daje nam ogrom pozytywnych emocji. Kiedy widzimy uśmiechy dzieci bawiących się na placach zabaw – wiemy, że nasza akcja jest bardzo potrzebna. Ubiegłoroczne zmiany mechanizmu konkursu, takie jak wprowadzenie podziału na trzy koszyki – ze względu na wielkość miejscowości, sprawiły, że konkurs jest dostępny dla jeszcze większej grupy odbiorców – mówi Katarzyna Singh, CSR Manager NIVEA.
Im wcześniej dziecko znajdzie dziedzinę, w której wykazuje szczególne uzdolnienia, tym większe ma szansę na osiągnięcie w niej przyszłego sukcesu. Jednak, jak wykazały badania Kantar Millward Brown na zlecenie NIVEA, w Polsce infrastruktura służąca ich rozwojowi jest niewystarczająca. Właśnie te braki wypełniają Podwórka Talentów – wyjątkowe miejsca, które rozbudzają w najmłodszych kreatywność, a jednocześnie pozwalają w interesujący sposób spędzić czas na świeżym powietrzu.
Podwórko Talentów NIVEA to akcja, która cieszy się ogromną popularnością. Jednoczy lokalne społeczności i angażuje sąsiedztwo wokół wspólnego celu. Ostatnia edycja to aż 550 zgłoszeń ze strony gmin, szkół, spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych. W głosowanie zaangażowało się 320 tysięcy osób, które w sumie oddały 2 miliony głosów. Dzięki działaniom marki w Polsce powstało już 120 Podwórek NIVEA, na których każdego dnia dzieci kreatywnie spędzają czas.
Udział w konkursie można wziąć wybierając jedną z dwóch dostępnych ścieżek – podstawowej, w której wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.podworko.nivea.pl oraz jurorskiej, gdzie do formularza należy dołączyć prezentację lub film pokazujący talenty dzieci, dla których ma powstać Podwórko. Lokalizacje można zgłaszać w jednym z trzech kategorii w zależności od wielkości miejscowości. Zgłoszenia przyjmowane będą do 22 kwietnia, a zwycięzców poznamy już w czerwcu.