Internauci wskażą laureata Podlaskiej Marki Konsumentów
Jesienią ruszy głosowanie o tytuł Podlaskiej Marki Konsumentów. Otrzyma go produkt, na którego internauci oddadzą największą liczbę głosów. Jest to jeden z elementów 17. edycji plebiscytu Podlaska Marka.
Kapituła konkursu Podlaska Marka zakończyła pierwszy etap prac. Jej wyniki i nominacje do nagród edycji 2020 zostaną podane do wiadomości pod koniec października 2021 r., podczas konferencji prasowej. Wtedy też, po ogłoszeniu listy nominowanych, rozpocznie się głosowanie w plebiscycie Podlaska Marka Konsumentów.
Przyznawana jest w nim jedna nagroda główna. Laureatem konkursu zostaje ten produkt, który otrzymał największą liczbę głosów. Jego producent zyskuje prawo do używania logo nagrody wraz z hasłem Podlaska Marka Konsumentów.
Głosowanie potrwa 21 dni, wyniki będą publikowane na bieżąco na stronie Podlaskiej Marki.
Regulamin plebiscytu Podlaska Marka Konsumentów
źródło: Departament Współpracy z Zagranicą i Promocji UMWP
red.: Barbara Likowska-Matys
fot.: Kamil Timoszuk