Dodana: 2 wrzesień 2010 07:50

Zmodyfikowana: 2 wrzesień 2010 07:50

Promocja województwa - impreza finałowa

Pomimo niesprzyjającej aury tłumy białostoczan przyszły dzisiaj na Rynek Kościuszki, aby uczestniczyć w imprezie finalizującej wewnętrzną kampanię promocyjną województwa podlaskiego. Atrakcji nie zabrakło - białostoczanie słuchali, oglądali i smakowali, a po godz. 18.00 nad miasto wzniosło się 5 tysięcy kolorowych baloników.

Zaczęło się od wypełnionego zabawą i licznymi konkursami festynu rodzinnego. Na stoisku UMWP można było zaopatrzyć się w gadżety promocyjne, natomiast podlascy wystawcy produktów tradycyjnych kusili regionalnymi przysmakami.

Oficjalnego zakończenia wewnętrznej kampanii promocyjnej województwa dokonał gość honorowy imprezy - marszałek Jarosław Dworzański. Podkreślił on różnorodność, cechującą nasz region:

- Drodzy Państwo, trochę narozrabialiśmy - nie tylko w Białymstoku, ale także w innych miejscowościach naszego regionu. Ostatni miesiąc to zakrojona na szeroką skalę akcja promocyjna województwa. (...) Odbyliśmy piękną podróż po wszystkich miejscach naszego regionu, a dzisiaj kończymy to w Białymstoku. Akcja promocyjna miała na celu przybliżenie naszego nowego znaku graficznego - kolorowego żubra, który ma sygnalizować róźnorodność i bogactwo naszego województwa.

Warto dodać, że kampania promocyjna województwa podlaskiego została całkowicie sfinansowana ze środków z Unii Europejskiej.

Odbyła się "Podlaska Fiesta Balonowa" - ulicami miasta przejechał "korowód balonowy".  Pożegnano także zabytkowy dyliżans, który w ramach akcji "Podlaska Poczta Polowa" jeździł przez cały sierpień po województwie, umożliwiając wysyłanie pozdrowień z regionu. Strawy dla ducha dostarczyły występy zespołu Carrantuohill oraz Jazzanova.

Spotkanie z województwem podlaskim zakończył wieczorny pokaz balonów – ekscytujące widowisko pełne światła i muzyki.

***

W sierpniu bieżącego roku odbyła się kampania promocyjna województwa podlaskiego, mająca na celu wykreowanie wizerunku regionu, jako miejsca atrakcyjnego turystycznie, zamieszkiwanego przez gościnnych ludzi, doskonałego do życia. Władze regionu dokładają starań, aby ten zakątek Polski stał się miejscem atrakcyjnym turystycznie i handlowo, ale również miejscem gdzie można wygodnie i ciekawie pracować oraz żyć.
Motywem przewodnim kampanii była szeroko pojmowana różnorodność województwa, postrzegana m.in. poprzez pryzmat kultury, religii, przyrody, kulinariów. Kampania objęła szereg działań z zakresu marketingu bezpośredniego, reklamę typu outdoor oraz emisję materiałów reklamowych w środkach masowego przekazu o zasięgu regionalnym.

Hasło przewodnie kampanii, jej idea kreatywna to: „WARTO TU ŻYĆ, ZAWSZE WARTO TU WRACAĆ…”.

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook