Dodana: 23 luty 2007 08:09

Zmodyfikowana: 23 luty 2007 08:09

Public relations w kulturze

PRokultura 2007 to nazwa nowego programu szkoleniowo – rozwojowego Narodowego Centrum Kultury w zakresie upowszechniania PR w działalności kulturalnej.

Adresowany jest do menedżerów instytucji kultury, organizacji pozarządowych i małych przedsiębiorców działających w sektorze kultury.

Celem PRokultury jest podniesienie kwalifikacji kadr zarządu i specjalistów PR instytucji i organizacji kultury oraz popularyzacja wśród nich public relations jako przede wszystkim sztuki profesjonalnego, wielotorowego komunikowania mającego zasadniczy wpływ m.in. na sponsoring i fundrising. Z uwzględnieniem specyfiki funkcjonowania kultury samorządowej, pozarządowej oraz małej przedsiębiorczości.

PRokultura 2007 to dwa typy szkoleń dla specjalistów PR instytucji kultury (podstawowe i zaawansowane), coaching grupowy dla wybranych organizacji, doradztwo w zakresie PR, internetowe forum animatorów kultury oraz regionalne debaty medialne pt. „Dziura czy kultura”. Celem tych ostatnich jest uzyskanie wyższego pozycjonowania wiadomości ze sfery kultury w mediach regionalnych (kosztem przysłowiowej dziury w drodze), a także usprawnienie wzajemnej współpracy dziennikarzy i osób odpowiedzialnych za PR instytucji kultury.
Program potrwa do końca 2007 roku.
Więcej informacji: www.prokultura.nck.pl

www.e-kultura.pl

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook