Kolejny sukces produktów Mlekovity
Jogurty owocowe pitne oraz mleko świeże z nowej linii POLSKIE produkowanej przez MLEKOVITĘ zostały laureatem w III polskiej edycji programu marketingowego Produkt Roku - Wybór Konsumentów.
Konsumenci nagrodzili mleko świeże POLSKIE, które zachowuje wszystkie wartości odżywcze i biologiczne naturalnego mleka. Produkt poleca się konsumentom w każdej grupie wiekowej. Ma ono także korzystny wpływ w profilaktyce osteoporozy, kamieni nerkowych, dny moczowej oraz niektórych chorób nowotworowych.
Tytuł Produkt Roku uzyskały również jogurty pitne POLSKIE, które w swoim składzie oprócz naturalnych żywych kultur bakterii jogurtowych zawierają kultury probiotyczne posiadające właściwości antybakteryjne. Stosowanie ich w codziennej diecie zapobiega osteoporozie i anemii, ułatwia syntezę witamin w organizmie, wspomaga układ odpornościowy oraz pomaga przy zaparciach, wzdęciach i stanach zapalnych jelit.
Tytuł PRODUKT ROKU przyznawany jest przez Konsumentów. W styczniu 2007 roku badanie przeprowadził TNS OBOP na zlecenie Produkt Roku Polska. W badaniu wzięło udział ponad 5000 respondentów (badanie przeprowadzono na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie 3600 gospodarstw domowych). Ocenie poddano 65 produktów pogrupowanych w 27 kategoriach. Wybierając Produkty Roku w poszczególnych kategoriach respondenci brali pod uwagę atrakcyjność produktów oraz walory użytkowe.
Produkt Roku w każdej kategorii został wskazany na podstawie wyniku indeksu zbudowanego w oparciu o dwie miary: odsetek osób wskazujący dany produkt jako najbardziej atrakcyjny spośród przedstawionych oraz odsetek osób zadowolonych z danego produktu pośród tych, które miały okazję ten produkt wypróbować.