Będzie sprawniej i łatwiej – Białostockie Centrum Onkologii otwiera Punkt Obsługi Pacjenta
Można tu m.in. otrzymać dokumentację medyczną, uzyskać pomoc w dotarciu do odpowiedniej poradni, a także zarejestrować się w elektronicznym systemie rejestracji e-zdrowie – od 4 października w Białostockim Centrum Onkologii działa Punkt Obsługi Pacjenta. Punkt znajduje się na parterze w głównym holu budynku przychodni obok rejestracji. Będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.25 – 15.00.
O zmianach w formule obsługi pacjenta informowali dyrektor BCO Magdalena Borkowska, przełożona pielęgniarek specjalistycznej poradni onkologicznej Marta Puchalska i Dyrektor Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego UMWP Agnieszka Aleksiejczuk.
W punkcie uzyskają Państwo informacje nt.:
- topografii szpitala i dokładnej lokalizacji poszczególnych komórek,
- pomoc w obsłudze systemu kolejkowego do rejestracji, gabinetów lekarskich i izby przyjęć,
- możliwość sprawdzenia czy pacjent jest zarejestrowany lub zaplanowany na wizytę
w poradni,
- działalności szpitala tj. jakie usługi są świadczone na terenie szpitala, jakie posiadamy oddziały szpitalne, jakie poradnie specjalistyczne oraz jaką oferujemy diagnostykę,
- zasad uzyskiwania kopii dokumentacji pacjenta,
- zasad obowiązujących i trybu korzystania z porad specjalistów,
- zasad obowiązujących przy przyjęciu do oddziału szpitalnego,
- jakie świadczenia udzielane są bezpłatnie w ramach kontraktu z NFZ,
- ogólnych zasad korzystania ze świadczeń finansowanych ze środków publicznych,
- bieżącego stanu prawa pacjenta do skorzystania ze świadczeń zdrowotnych finansowanych
ze środków publicznych (eWUŚ),
- możliwość założenia konta na portalu pacjenta (Podlaski System Informacyjny e-Zdrowie),
- praw pacjenta,
- zasad składania ewentualnych skarg,
Kontakt telefoniczny:
856784112