Dodana: 27 lipiec 2015 15:54

Zmodyfikowana: 27 lipiec 2015 15:54

Białystok. Nadciąga Up to Date Festival

W nowym terminie, z nowym logo i w nowej formule! Tak po raz pierwszy w tym roku, przed VI już edycją Festiwalu witają nas organizatorzy Up To Date Festival w Białymstoku.

Ilustracja do artykułu THE FIRST LIGHTS.jpg

Festiwal to platforma łącząca muzykę z innymi dziedzinami sztuki. Eklektyczna elektronika, niebanalny hip-hop połączone z innymi, nieraz bardzo odległymi aktywnościami twórczymi mającymi na celu porwanie umysłu i ciała.

Po pięciu kolejnych edycjach przyszedł czas na zmiany. 

-Nowe logo jest wynikiem długich poszukiwań formy, która będzie manifestowała nasz charakter oraz pokazywała, że muzyka i kultura muzyczna są dla nas niesamowicie istotne – mówi dyrektor kreatywny Festiwalu Cezary Chwicewski.
Zmianie uległa również data Festiwalu. Up To Date w tym roku odbędzie się 4 i 5 września. Zatem w pierwszy, a nie jak dotąd w trzeci weekend września.
Najważniejsza jednak zmiana dotyczy formuły Festiwalu. Inaczej niż przed rokiem, bo na trzech scenach wystąpią zaproszeni przez organizatorów artyści.

Połączone zostały funkcjonujące dotąd niezależnie sceny Hip-Hop Tent i scena Beats.
- Uciekamy od oczywistych wyborów, kierując się ku tym niebanalnym, nierozpoznanym – podkreśla dyrektor programowy Festiwalu Jędrzej Dondziło  -  Dokonane przez nas wybory to nasza opowieść, to pewna muzyczna historia. Połączenie tych dwóch scen daje wiele możliwości. Otwiera i zaraża nowym, pozwala doświadczać pełniej i intensywniej.

 

Niezmienne w formule Festiwalu pozostaje Ambient Park, a więc klimatyczne wprowadzenie w festiwalową atmosferę.
15 sierpnia na białostockich Plantach muzyka elektroniczna uzupełniona niezwykłymi instalacjami, iluminacjami i niekonwencjonalną scenografią.  

Tydzień przed festiwalowymi przeżyciami ekipa Up To Date powróci raz jeszcze. Taste The East w roku 2015 przyjmie formę konferencji obudowanej działaniami, z których organizatorzy są najlepiej znani, czyli wieczorów wypełnionych wspaniałą muzyką. Szczegóły wkrótce.

Zadanie dofinansowane ze środków z budżetu Miasta Białegostoku.

 

 

 

 

 

 

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook