Nabór na stanowisko Menadżer Projektu programu Interreg V-A Litwa – Polska
Wspólny Sekretariat Techniczny, instytucja publiczna, powołana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych Republiki Litewskiej do realizacji Programu Interreg V-A Litwa - Polska poszukuje Menadżera Projektu. Zgłoszenia można składać w terminie do 7 lipca.
Wspólny Sekretariat Techniczny poszukuje osoby na stanowisko Menadżera Projektu, spełniającego następujące wymagania:
- wyższe wykształcenie w obszarze prawa, ekonomii, administracji publicznej, zarządzania lub w innej podobnej dyscyplinie;
- dobra znajomość prawa unijnego w zakresie funduszy strukturalnych i polskiego ustawodawstwa dotyczącego wykorzystywania funduszy strukturalnych w kraju oraz na terytorium współpracy programowej, przy jednoczesnym zastosowaniu wiedzy w codziennej pracy;
- biegła znajomość języka angielskiego oraz polskiego w mowie i piśmie (znajomość języka litewskiego byłaby zaletą), zdolność szybkiego uczenia się i gotowość do pracy w międzynarodowej drużynie.
Szczegółowe wymagania na wyżej wymienione stanowisko i opis obowiązków są dostępne TUTAJ.
Pracodawca oferuje:
- pracę na pełen etat (40 godzin tygodniowo) w Wilnie, Litwa, w nowoczesnym lokalu biznesowym;
- interesującą pracę ze stałą umową o pracę (łącznie z 3 miesięcznym okresem próbnym)
- szansę pracy w środowisku międzynarodowym w dynamicznym i doświadczonym zespole;
- dobrą atmosferę i warunki pracy, indywidualne podejście do pracownika;
- konkurencyjne wynagrodzenie ( miesięczne wynagrodzenie netto ok. 1500 euro);
- dodatkową miesięczną kwotę dla pracowników zagranicznych, nie będących obywatelami Litwy, na pokrycie kosztów zakwaterowania w Wilnie;
- jednorazowa wypłata rekompensaty kosztów przeprowadzki w celu zamieszkania na Litwie;
- międzynarodowe szkolenia.
Ostatecznym terminem na złożenie zgłoszenia w języku angielskim (łącznie z CV oraz listem motywacyjnym) jest 7 lipca 2020 r. (w tym dniu zgłoszenie najpóźniej musi wpłynąć do Wspólnego Sekretariatu Technicznego).
Procedura złożenia dokumentów:
Proszę wypełnić własne EUROPASS CV oraz List Motywacyjny (oba dokumenty w języku angielskim) na stronie: https://europass.cedefop.europa.eu/editors/lt/cv/compose i wysłać swoje dokumenty w Europass Adobe PDF + formacie Europass XML na adres: info@vilniusjts.eu nie pózniej niż 7 lipca 2020 r. Planowane rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w Warszawie w środku lipca 2020 roku. Jedynie wybrani kandydaci będą zaproszeni.
Jeśli Państwo mają pytania, proszę o skontaktowanie się z dyrektorem wydziału programów Interreg Wspólnego Sekretariatu Technicznego, Panią Živilė Marcinkevičienė za pośrednictwem poczty e-mail: zivile.marcinkeviciene@vilniusjts.eu lub zadzwonić pod nr telefonu +370 645 05851.
źródło: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Interreg Litwa – Polska
red. Cezary Rutkowski