Dodana: 17 czerwiec 2020 15:19

Zmodyfikowana: 17 czerwiec 2020 15:19

Nabór na stanowisko Menadżer Projektu programu Interreg V-A Litwa – Polska

Wspólny Sekretariat Techniczny, instytucja publiczna, powołana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych Republiki Litewskiej do realizacji Programu Interreg V-A Litwa - Polska poszukuje Menadżera Projektu. Zgłoszenia można składać w terminie do 7 lipca.

Ilustracja do artykułu interreg.jpg

Wspólny Sekretariat Techniczny poszukuje osoby na stanowisko Menadżera Projektu, spełniającego następujące wymagania:

  • wyższe wykształcenie w obszarze prawa, ekonomii, administracji publicznej, zarządzania lub w innej podobnej dyscyplinie;
  • dobra znajomość prawa unijnego w zakresie funduszy strukturalnych i polskiego ustawodawstwa dotyczącego wykorzystywania funduszy strukturalnych w kraju oraz na terytorium współpracy programowej, przy jednoczesnym zastosowaniu wiedzy w codziennej pracy;
  • biegła znajomość języka angielskiego oraz polskiego w mowie i piśmie (znajomość języka litewskiego byłaby zaletą), zdolność szybkiego uczenia się i gotowość do pracy w międzynarodowej drużynie.

Szczegółowe wymagania na wyżej wymienione stanowisko i opis obowiązków są dostępne TUTAJ.

Pracodawca oferuje:

  • pracę na pełen etat (40 godzin tygodniowo) w Wilnie, Litwa, w nowoczesnym lokalu biznesowym;
  • interesującą pracę ze stałą umową o pracę (łącznie z 3 miesięcznym okresem próbnym)
  • szansę pracy w środowisku międzynarodowym w dynamicznym i doświadczonym zespole;
  • dobrą atmosferę i warunki pracy, indywidualne podejście do pracownika;
  • konkurencyjne wynagrodzenie ( miesięczne wynagrodzenie netto ok. 1500 euro); 
  • dodatkową miesięczną kwotę dla pracowników zagranicznych, nie będących obywatelami Litwy, na pokrycie kosztów zakwaterowania w Wilnie;
  • jednorazowa wypłata rekompensaty kosztów przeprowadzki w celu zamieszkania na Litwie;
  • międzynarodowe szkolenia.

Ostatecznym terminem na złożenie zgłoszenia w języku angielskim (łącznie z CV oraz listem motywacyjnym) jest 7 lipca 2020 r. (w tym dniu zgłoszenie najpóźniej musi wpłynąć do Wspólnego Sekretariatu Technicznego).

Procedura złożenia dokumentów:

Proszę wypełnić własne EUROPASS CV oraz List Motywacyjny (oba dokumenty w języku angielskim) na stronie: https://europass.cedefop.europa.eu/editors/lt/cv/compose i wysłać swoje dokumenty w  Europass Adobe PDF + formacie Europass XML na adres: info@vilniusjts.eu nie pózniej niż 7 lipca 2020 r. Planowane rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w Warszawie w środku lipca 2020 roku. Jedynie wybrani kandydaci będą zaproszeni.  

Jeśli Państwo mają pytania, proszę o skontaktowanie się z dyrektorem wydziału programów Interreg Wspólnego Sekretariatu Technicznego, Panią Živilė Marcinkevičienė za pośrednictwem poczty e-mail: zivile.marcinkeviciene@vilniusjts.eu  lub zadzwonić pod nr telefonu +370 645 05851.

źródło: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Interreg Litwa – Polska

red. Cezary Rutkowski

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook