Dodana: 18 kwiecień 2017 08:41

Zmodyfikowana: 18 kwiecień 2017 08:44

V Edycja Dni Marketingu organizowana przez Studenckie Koło Menedżerów

Ich celem jest edukacja i przekazywanie wiedzy w przyjemny i ciekawy sposób, ze szczególnym naciskiem na praktykę. V Dni Marketingu potrwają trzy dni - od 24 do 26 kwietnia.

Ilustracja do artykułu books-1185628_960_720.jpg

Plan V edycji Dni Marketingu:
24.04.17 (pon.) godz. 15:00 - Krystyna Bezubik "Wykorzystywanie kreatywnego pisania w promocji marki"
24.04.17 (pon.) godz. 16:45 - Aleksandra Dargiewicz ALEXDARG.PL "O kreowaniu dobrego wizerunku, czyli na czym polega praca blogerki"
25.04.17 (wt.) godz. 16:45 - Mikołaj Winkiel z Brand24 "Dlaczego miliony marek monitorują internet?"
25.04.17 (wt.) godz. 18:15 - Kamil Mirowski "Real Time Marketing"
26.04.17 (śr.) godz. 16:45 - Agencja Reklamowa 4e "Produkcja filmu reklamowego krok po kroku"
26.04.17 (śr.) godz. 18:15 - Agencja Reklamowa SilverFox.pl "Trudne Sprawy odc. 35: Jak wypromować firmę?"

Rozkład sal i zapisy na poszczególne prelekcje pojawią się niebawem na wydarzeniu
https://www.facebook.com/events/170137243508681/?notif_t=plan_user_associated&notif_id=1492174212997154

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook