Podlaska Marka Konsumentów – cząstkowe wyniki głosowania
Tradycyjnie, po upływie pierwszego tygodnia głosowania, publikujemy wyniki cząstkowe w Plebiscycie Podlaska Marka Konsumentów. Rywalizacja w tegorocznej odsłonie plebiscytu jest wyrównana, a wynik głosowania jest wciąż sprawą otwartą.
Tradycyjnie, po upływie pierwszego tygodnia głosowania, publikujemy wyniki cząstkowe w Plebiscycie Podlaska Marka Konsumentów. Rywalizacja w tegorocznej odsłonie plebiscytu jest wyrównana, a wynik głosowania jest wciąż sprawą otwartą.
Po siedmiu dniach głosowania liderem jest Hospicjum Domowe Proroka Eliasza, które tylko nieznacznie wyprzedza Spływ kajakowy Bugiem „500 Kajaków”. Podium zamyka zgłoszenie Zespołu Szkół Elektrycznych im. prof. J. Groszkowskiego w Białymstoku pn. przystosowanie maszyny do szycia dla osób z niepełnosprawnością kończyn dolnych.
27 kwietnia br. podczas gali finałowej Podlaskiej Marki przekonamy się, czy powyższe pozycje zostaną utrzymane. Tymczasem zachęcamy do głosowania i przypominamy, że wśród głosujących rozlosujemy atrakcyjne nagrody rzeczowe, wśród nich zegarek sportowy Garmin Forerunner 35, SmartWatch Sony 3 SWR50 oraz kamera GOPRO HERO 4.
Przypominamy, że zwycięzca Plebiscytu o Podlaską Markę Konsumentów jest tylko jeden. Kapituła Nagrody wskazuje natomiast siedmiu laureatów – po jednym w każdej z kategorii tematycznych.