Dodana: 28 styczeń 2020 10:00

Zmodyfikowana: 6 luty 2020 10:55

Ponad 200 zgłoszeń w XVI edycji Nagrody Podlaska Marka

Najwięcej, bo aż 42 kandydatury zgłoszono w kategorii Produkt Spożywczy. Po 30 zgłoszeń - w kategoriach Kultura i Społeczeństwo. Łącznie, w dziewięciu kategoriach znalazło się 207 kandydatów do Nagrody Podlaska Marka za rok 2019.

Ilustracja do artykułu Konferencja Podlaska Marka 8.jpg

Już po raz szesnasty województwo podlaskie będzie wybierać swoje najlepsze, najbardziej prestiżowe produkty. O tytuł Podlaskiej Marki będą walczyć w dziewięciu kategoriach:  Produkt Spożywczy, Produkt Użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo oraz w dwóch, debiutujących w tym roku, kategoriach tematycznych: Biznes i Projekt 4.0.

Najwięcej zgłoszeń trafiło do kategorii Produkt Spożywczy  – są  tu m.in. regionalne wyroby wędliniarskie, słodkości i napitki. Po 30 kandydatur znalazło się w kategoriach Kultura
i Społeczeństwo. Wśród zgłoszonych są m.in. instytucje kultury, koncerty, spektakle, przedsięwzięcia prozdrowotne, projekty edukacyjne, a nawet koła gospodyń wiejskich.

Tegoroczna Podlaska Marka została rozszerzona o dwie nowe kategorie tematyczne. To Biznes i Projekt 4. 0.  O nagrodę w pierwszej z tych kategorii powalczy 18 kandydatów. Natomiast w Projekcie 4.0 zwycięzca zostanie wybrany spośród 13 zgłoszonych.

Pełna lista kandydatów zgłoszonych w XVI edycji Nagrody Podlaska Marka znajduje się TUTAJ

***

Podlaska Marka to jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów odbywających się na terenie regionu, organizowany nieprzerwanie od 2004 r. przez Marszałka Województwa Podlaskiego i niezmiennie cieszący się dużym zainteresowaniem regionalnych producentów i konsumentów.

W ciągu kilkunastu lat o nagrodę rywalizowało łącznie kilkaset produktów, które do dzisiaj, dzięki obecności na rynku i swojej doskonałej jakości, przyczyniają się do promocji Podlaskiego w kraju i poza granicami Polski. Wśród laureatów znajdują się zarówno produkty dużych podlaskich przedsiębiorstw, takich jak np.: Mlekovita, Mlekpol, Pronar, ale również drobnych producentów, kultywujących tradycje dziedzictwa kulturowego regionu.

Podlaska Marka to przegląd nowych rozwiązań, trendów, smaków. To ranking układany przez mieszkańców Podlaskiego pokazujący, co w ostatnim czasie nas zachwycało i zaskakiwało. W tym roku Podlaska Marka będzie bardziej otwarta na głos producentów i mieszkańców regionu – na Twój głos. Każdy może zgłosić swojego kandydata do Podlaskiej Marki.

Laureatów wskazują – niezależnie od siebie – kapituła  nagrody, składająca się m.in. ze specjalistów ds. jakości, gospodarki, marketingu, turystyki (wyłaniająca siedmiu nagrodzonych) oraz internauci, wybierający jednego zwycięzcę.

Udział w Podlaskiej Marce to same korzyści – szerokie zainteresowanie konsumentów i mediów, nagrody finansowe, możliwość wykorzystywania logo nagrody oraz spotów promujących zwycięzców w akcjach reklamowych, ale przede wszystkim wzmocnienie prestiżu, dzięki możliwości dołączenia do zupełnie wyjątkowego grona – najlepszych podlaskich produktów.

Zapraszamy do wspólnego wyłaniania Podlaskich Marek. Wspólnie pokażmy światu to, co jest w Podlaskim najlepsze!

Więcej informacji o Nagrodzie Podlaska Marka znajduje się TUTAJ

źródło: Biuro Współpracy i Promocji UMWP
oprac.ak

facebook