Freskovita zdobywcą Oskara FMCG 2006
Linia Freskovita, produkowana przez Grupę Kapitałową MLEKOVITA otrzymała tytuł Oskara FMCG w kategorii Jogurty Pitne w konkursie zorganizowanym przez magazyn „Życie Handlowe”.
Po wyróżnieniu przez JURY trzech produktów z każdej kategorii, nadszedł czas na pracę w terenie, albowiem ostatni głos należał do detalistów. Linia FRESKOVITA zwyciężyła pokonując Bakomę Twist oraz Linię Milko. Konkurs cieszył się niebywałym zainteresowaniem.
Docenione zostały szczególne właściwości zdrowotne świeżych jogurtów z linii FRESKOVITA. Posiadają one wspaniałe walory smakowe i zapachowe, osiągnięte poprzez aktywność dodanych bakterii, które prowadzą do wytworzenia kwasu mlekowego i substancji aromatyzujących. Zawierają pełnowartościowe, łatwo strawne białko oraz cenne, niezbędne dla organizmu człowieka wolne aminokwasy, uwolnione w procesie fermentacji. Są źródłem łatwo przyswajalnego wapnia i fosforu, zmniejszając możliwość wystąpienia osteoporozy, ułatwiają też wchłanianie żelaza. Nie zawierają konserwantów, ani innych substancji szkodliwych dla zdrowia.
Jogurty FRESKOVITA dostępne są w czterech smakach: naturalnym, truskawkowym, malinowym i brzoskwinia z morelą.
Linia FRESKOVITA należy do najnowszych marek MLEKOVITY. Jest najdynamiczniej rozwijającą się grupą produktów.Oprócz jogurtów w skład linii FRESKOVITA wchodzą także posiadające wysokie walory smakowe i odżywcze kefiry i maślanki. Wysoką jakość markowych produktów udaje się zachować dzięki wykorzystaniu innowacyjnych rozwiązań w zakresie produkcji.
Tytuły Oskary FMCG przyznaje Magazyn "Życie Handlowe". Jest to konkurs otwarty dla wszystkich producentów i dystrybutorów, obecnych na rynku polskim.