Dodana: 1 luty 2007 08:29

Zmodyfikowana: 1 luty 2007 08:29

Półfinaliści “Ambasadora Biznesu”

20 firm z Podlasia zakwalifikowanych zostało do półfinału konkursu “Ambasador Biznesu Podlasie 2006”. O znalezieniu się w półfinale decydowały wyniki finansowe podane przez uczestników w ankietach konkursowych.

To już ósma edycja konkursu organizowanego przez Podlaską Fundację Rozwoju Regionalnego. Zgłosiło się do niej ponad 60 firm. - Dodatkowo część firm, które startowały w ubiegłym roku nie została zakwalifikowana do tegorocznej edycji, gdyż na tyle się rozwinęły, iż nie spełniają warunków małego i średniego przedsiębiorstwa – informuje Andrzej Parafiniuk, prezes PFRR. – Konkurencja pomiędzy zgłoszonymi firmami była duża – mówi Parafiniuk. Komisja konkursowa na podstawie wyników finansowych zawartych w ankietach zgłoszeniowych zakwalifikowała do półfinału 20 podmiotów. O tytuł “Ambasadora Biznesu 2006” ubiega się 10 firm z Białegostoku: Makro Plast, Amco-Gaz, Agrovita, Jaz-Bud, Kalter, Refleks, MPO, KOM, Kinga, Cardo, 3 firmy z Suwałk: PPMD Kruszbet, Mona i Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Clovin z Czyżewa, PHP Agro-Rolnik ze Śniadowa, Grupa Biznes Polska z Wysokiego Mazowieckiego, PSS Społem i OSM z Hajnówki, Marpol z Kleosina oraz PPHU Okruszek z Łomży. Półfinaliści reprezentują przemysł spożywczy, chemiczny, elektroniczny, budownictwo, bieliźniarstwo, opakowania oraz świadczą usługi na rzecz przedsiębiorczości.

Do końca maja półfinaliści poddani zostaną szczegółowej ocenie przez ekspertów z zakresu public relations, marketingu, zarządzania zasobami ludzkimi oraz sytuacji finansowej. W oparciu o wyniki oceny komisja konkursowa ogłosi laureatów na uroczystej gali 10 czerwca br. Zwycięzca otrzyma tytuł i statuetkę: “Ambasador Biznesu – Podlasie 2006” oraz nagrodę pieniężną w wysokości 15 tys. zł ufundowaną przez PFRR. Specjalne nagrody przyzna Marszałek Województwa Podlaskiego firmie, która w 2005 roku osiągnęła największy przyrost zatrudnienia oraz Wojewoda Podlaski firmie, która posiadała w 2005 roku największy udział eksportu w sprzedaży.

Po raz pierwszy w ośmioletniej historii konkursu przyznany zostanie tytuł “Euroinwestora”. Otrzyma go firma, która w ubiegłym roku pozyskała największe dotacje unijne.

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook