Dodana: 29 maj 2018 09:42

Zmodyfikowana: 29 maj 2018 09:42

Maślanka Mrągowska naturalna szlagierem FMCG w kategorii Napoje Mleczne, Mleko UHT Łaciate 2% ponownie Hitem Handlu.

Największe uznanie branżowego Jury oraz handlowców - detalistów zyskała wśród mlecznych napojów Maślanka Mrągowska Naturalna od SM MLEKPOL. Mleko UHT Łaciate 2,0% 1 l. zostało wyróżnione prestiżowym tytułem Hit Handlu 2018 jako najlepiej sprzedający się produkt w kategorii Mleko UHT.

Ilustracja do artykułu Przeboje FMCG.jpg

- To ważne wyróżnienia. W przypadku wyboru Przeboju FMCG jury złożone z ekspertów branży oceniało zgłaszane produkty  począwszy od jakości produktu, bezpieczeństwa i funkcjonalności opakowania po cenę, wsparcie marketingowe i dostępność na rynku. W drugim etapie głosy oddawali handlowcy – detaliści, osoby, które wiedzą najlepiej co lubią konsumenci. Wśród napojów mlecznych zwyciężyła nasza Maślanka Mrągowska naturalna, która w pełni zasługuje na miano przeboju. Jeśli chodzi o Hit Handlu, tu także zagłosowali detaliści i już trzeci rok z rzędu wskazali Łaciate UHT 2% jako najlepiej sprzedające się mleko, w ich sklepach. – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

 

Organizatorem plebiscytu Przeboje FMCG 2018, było wydawnictwo Media Direct, wydawca „Magazynu Życie Handlowe”. Plebiscyt Hit Handlu realizowany jest nieprzerwanie od 17 lat przez wydawcę miesięcznika "Handel". Sondę dotyczącą sprzedaży w okresie od początku kwietnia 2017 do końca marca 2018 roku, przeprowadzono na próbie losowo wybranych 1000 detalistów z całej Polski, w kwietniu 2018 roku. Partnerem konkursu Hit Handlu jest CMR.

O marce Maślanka Mrągowska

 

Maślanka Mrągowska istnieje od 1997 roku.

To tradycyjny, polski orzeźwiający napój mleczny o lekko kwaskowym smaku. Maślanka jest bogata w białka i sole mineralne. Znajdziemy w niej nie tylko wapń, lecz także białka, sole mineralne i bogactwo witamin z grupy B. Maślanka zawiera tylko 1,5 tłuszczu. Jest

 

lekkostrawna, dietetyczna i dlatego do codziennego menu chętnie włączają ją osoby pragnące zgubić kilka kilogramów. Maślanka ułatwia trawienie i reguluje gospodarkę pokarmową. Jej walory sprawiają, że jest  pełnowartościowym

uzupełnieniem diety, a nawet rozwiązaniem wielu problemów cywilizacyjnych. Dotyczy to zwłaszcza nietolerancji składników mleka krowiego – laktozy i białka. Maślanka Mrągowska, oprócz naturalnej występuje również w wersjach smakowych. Jej skład  uzupełniają owoce: brzoskwinia, truskawka, pieczone jabłka, owoce leśne. W wersji deserowej Stracciatella, napój wzbogacono kawałkami aromatycznej czekolady. W 2016 r. paleta smaków Maślanki Mrągowski poszerzyła się o dwa nowe: cytryna oraz mango_kardamon. Połączenie najlepszego polskiego mleka i egzotycznych dodatków dało znakomite efekty. Od wiosny 2017 r. Maślanka Mrągowska udoskonaliła skład. Wyeliminowano syrop glukozowo – fruktozowy.  Słodycz Maślankom Mrągowskim oddają wyłącznie owoce i cukier.

Maślanka Mrągowska ma swoich lojalnych konsumentów. Bez jakiegokolwiek wsparcia komunikacyjnego stała się największą marką w tym segmencie mleczarstwa, w Polsce. Dopiero w 2013 r. przeprowadzona została pierwsza kampania reklamowa Maślanki Mrągowskiej. Spot promocyjny zaskakiwał. Jego bohaterami byli starsi panowie, którzy po wypiciu Maślanki Mrągowskiej odtańczyli widowiskowy breakdance. W ten niebanalny sposób producent Maślanki Mrągowskiej pokazał jej niezwykłe wartości prozdrowotne łamiąc stereotyp, że produkty mleczne szkodliwe są dla osób w wieku dojrzałym. Przekaz ten skierowany był nie tylko do osób starszych. Miał także zainteresować młodego konsumenta pokazując właściwości Maślanki Mrągowskiej, która pozwala zachować dobre zdrowie i znakomita formę na długie lata.

W 2017 r. Maślanka Mrągowska użyczyła swego wizerunku niezwykłej, wieloetapowej kampanii Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol - Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego.

Jej celem było przypomnienie konsumentom wartości świadomego, racjonalnego odżywiania i korzystania z dobrodziejstwa tradycyjnych, regionalnych wyrobów mleczarskich. Twarzami kampanii byli wybrani droga castingu pracownicy SM MLEKPOL.

 

O marce  ŁACIATE

 

Najbardziej rozpoznawana marka mleka w Polsce.  Najczęściej nagradzana wśród produktów mleczarskich.  Łaciate powstało w 1995 r. i od razu zyskało uznanie konsumentów.  Jest pierwszym mlekiem UHT w Polsce – do dziś wiedzie prym w tej kategorii. Mleko Łaciate UHT można nabyć w innowacyjnym opakowaniu kartonowym typu EDGE. Dzięki procesowi technologicznemu oraz aseptycznym opakowaniom jest produktem o przedłużonej przydatności do spożycia. Dostępne jest w trzech pojemnościach: 0,5L, 1L, 1,5L oraz czterech zawartościach tłuszczu: 0,0%, 0,5%, 2,0%, 3,2%.  Mleko Łaciate można kupić także w poręcznej butelce. Jest to mleko świeże, pasteryzowane o 21 – dniowym terminie przydatności do spożycia.  Powstało także specjalne, uwzględniające potrzeby młodych organizmów- mleko Łaciate Junior

o zawartości 3,8% tłuszczu. Jest to innowacyjny produkt dedykowany dzieciom, które

w fazie wzrostu mają wyższe zapotrzebowanie na żywność o dużej zawartości energetycznej.  Dla wszystkich wielbicieli mleka smakowego Łaciate przygotowało to,

o smakach: bananowym, czekoladowym, truskawkowym i waniliowym. 

Łaciate to już nie tylko mleko. Łaciate są również wyśmienite śmietanki, serki śmietankowe, naturalne masło oraz najlepszej jakości mix do smarowania. W 2016 roku do rodziny Łaciate dołączyły jogurty owocowe bez laktozy w trzech wariantach smakowych jeżyna - malina, truskawka – czarna porzeczka i ananas - kokos.  Produkty Łaciate  powstają z najwyższej klasy surowca pochodzącego od krów wypasanych na

najczystszych łąkach Polski. Łaciate to synonim naturalności, świeżości i najwyższej jakości.

Marka Łaciate jest laureatem licznych nagród zarówno branżowych jak i konsumenckich. Zdobyła m.in.: złote medale Polagra Food, tytuł Ulubionej Marki Konsumentów, Dobrej Marki, Superbrands 2015/16, Created In Poland Superbrands 2015/16 oraz miano

Hit Handlu. W 2016 r. mleko Łaciate 3,2% zdobyło zaszczytne miano Podlaskiej Marki.

W tym samym roku Łaciate Junior otrzymało złoty medal Polagra Food. Marce Łaciate przyznano tytuł Superbrands 2018 i Superbrands Polaska Marka 2018.

 

Nieprzypadkowa jest również kreacja reklamowa marki Łaciate.

Od lat w zabawny, przyjazny sposób do produktów Łaciatych zachęca jego pierwotna producentka czyli  łaciate krowa. Twórcy komunikatów reklamowych wykorzystali krowie łaty do oznaczenia produktów marki podkreślając w ten sposób naturalne źródło pochodzenia zarówno mleka Łaciatego jak i pozostałych produktów marki.

 

O SM MLEKPOL

Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL w Grajewie to największy producent mleka i produktów mlecznych w Polsce.  Od lat niekwestionowany lider rodzimego mleczarstwa oraz jeden z dwudziestu największych przetwórców mleka w Europie. Jako pierwszy podmiot skupowy w Polsce SM MLEKPOL przekroczyła granicę 1,7 mld litrów skupionego mleka rocznie. To blisko 5 milionów litrów mleka dziennie od blisko 10 000 producentów.

Produkty MLEKPOL-u powstają w 12 nowoczesnych i wysoko wyspecjalizowanych zakładach produkcyjnych w : Grajewie, Zambrowie, Mrągowie, Kolnie, Sejnach, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu, Gorzowie Wielkopolskim i Suwałkach.

SM MLEKPOL w swojej ofercie posiada: mleko pasteryzowane i UHT, śmietany i śmietanki, napoje fermentowane, masło, twarogi, serki wiejskie i śmietankowe oraz sery żółte. Flagowymi markami są: Łaciate, Maślanka Mrągowska,  Milko, Mazurski Smak, Rolmlecz, Białe,

Ponad 30% wyrobów SM MLEKPOL jest eksportowanych do krajów Ameryki Południowej, Azji, Europy i krajów Dalekiego Wschodu. Zagraniczni odbiorcy doceniają jakość produktu oraz stabilność współpracy jaką zapewnia MLEKPOL.

SM MLEKPOL była wielokrotnie nagradzana i wyróżniana, w tym tytułem największego Pracodawcy Podlasia czy Perłą Polskiej Gospodarki.  Za swoje wyroby Spółdzielnia mleczarska MLEKPOL od wielu lat otrzymuje Złote Medale w konkursie Międzynarodowych Targów Poznańskich Polagra Food.  

W 2017 r., za Chłodnik warzywny MLEKPOL, oraz  nowość na rynku Serek Łaciaty do smarowania z suszonymi pomidorami. W tym samy roku mleko Łaciate świeże zdobyło wyjątkowy tytuł Najwyższej smakowitości, przyznany przez Polski Instytut Badań Jakości a mleko Łaciate UHT 2% powtórnie otrzymało tytuł Hit Handlu podobnie jak ser w plastrach Gouda 150 g. Marce Łaciate przyznano tytuł Superbrands 2018 i Superbrands Polaska Marka 2018.

 

 

źródło: biuro prasowe Mlekpol 

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook