Dodana: 5 czerwiec 2018 14:02

Zmodyfikowana: 5 czerwiec 2018 14:02

Up To Date Festival wyróżniony „oscarem polskiej reklamy”

Białostocki Up To Date Festival, jeden z najoryginalniejszych polskich festiwali, odbywający się rokrocznie w trakcie wrześniowego weekendu, został wyróżniony „oscarem polskiej reklamy”.

Ilustracja do artykułu UTDF KTR 2018_1.jpg

Butikowe wydarzenie gromadzące w ciągu dwóch dni festiwalowych ok. 8 tys. gości zostało nagrodzone przez Klub Twórców Reklamy jedną z najbardziej prestiżowych nagród w świecie rodzimego marketingu. Miecz KTR, nagroda która od lat przyznawana jest firmom oraz organizacjom za najbardziej wyróżniające się realizacje w dziedzinie promocji, drugi raz z rzędu został przyznany festiwalowi Up To Date.

NAGRODA ZA FILM „ZA DARMO”
Tym razem Jury konkursu doceniło niebanalną komunikację odważnie mówiącą o międzypokoleniowych relacjach. Film „Za Darmo” autorstwa Cezarego Chwicewskiego i Krzysztofa Kiziewicza to opowieść pełna ciepła i emocji - tych płynących z pasji do muzyki, ale i tych z więzi rodzinnych oraz zwykłych, codziennych spraw. Prawdziwa historia, autentyczne emocje i przesłanie, które nie pozwoliło zostać obojętnym również konkursowemu Jury, które zdecydowało się nagrodzić Up To Date Festival brązowym mieczem w kategorii komunikacja, film video

Link do nagrodzonego filmu


Przyznany w tym roku brązowy miecz KTR jest już trzecim, którym nagrodzono Up To Date Festival. W poprzednich latach przyznano białostoccy twórcy otrzymali:

  • Brąz w kategorii Komunikacja Wirusowa za film „Bagaż życia”
  • Brąz w kategorii Film za film „Bagaż Życia”

 

BIAŁOSTOCCY TWÓRCY NAGRODZENI
Kolejny brązowy miecz w tegorocznym konkursie głównym Klubu Twórców Reklamy przyznano podlaskiemu duetowi Krzysztof Kiziewicz i Radovan Lee  - za film„Nieinni”.Pod takim hasłem Urząd Miejski w Białymstoku zrealizował kolejną odsłonę zapoczątkowanej w ubiegłym roku inicjatywy „Społeczne. Ważne. Potrzebne”. To w jej ramach powstał m.in. spot „Ostatni skok” autorstwa Krzysztofa Kiziewicza i Radovana Lee przestrzegający przed brawurą na kąpieliskach i jej niebezpieczeństwach. Obraz uhonorowany prestiżowymi nagrodami Klubu Twórców Reklamy odbił się w Polsce szerokim echem i taki też cel- istotne, społeczne, ale przede wszystkim słyszalne przesłanie ma nieść obecna realizacja przygotowana przez magistrat. 

Link do nagrodzonego filmu

 

O KONKURSIE KLUBU TWÓRCÓW REKLAMY
Organizowany przez Klub Twórców Reklamy konkurs w środowisku branży wideo marketingu traktowany jest niezwykle poważnie. O tym, kto otrzyma nominację decyduje Jury po ponad tygodniowych, zamkniętych obradach. Do konkursu zgłaszają się najbardziej prestiżowe i największe agencje reklamowe. Jury co roku dokonuje bezlitosnych rozstrzygnięć, nie tylko odrzucając większość zgłoszeń, ale niekiedy również nie przyznając pierwszych miejsc w danych kategoriach, przez co rozstrzygnięcia mają charakter mistrzowski w całej branży.

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook