Dodana: 31 grudzień 2015 09:11

Zmodyfikowana: 31 grudzień 2015 09:11

„Białystok 1” Magdaleny Toczydłowskiej-Talarczyk najlepszą pracą graficzną – tak zdecydowali białostoczanie w internetowym głosowaniu

Internauci uznali, że to właśnie jej praca będzie najlepiej promować Białystok - wraz z logo miasta - na koszulkach, kubkach, torbach i puzzlach. Zdobyła ona 391 głosów. Głosowanie trwało od 15 do 24 grudnia 2015 r. W tym czasie oddano ponad 600 ważnych głosów.

Ilustracja do artykułu 0x0.png

Drugie miejsce przypadło w udziale Kamilowi Siwkowi (142 głosy), a trzecie – Agnieszce Dworańczyk (80 głosów). Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę – 3 tysiące złotych, zdobywca drugiego miejsca 2 tysiące, a trzeciego – tysiąc złotych. Nagrodzone prace będą sukcesywnie wykorzystywane w materiałach promocyjnych Białegostoku.

 

– Dziękujemy za udział w internetowym głosowaniu na najlepszą pracę graficzną – mówi zastępca prezydenta Białegostoku Rafał Rudnicki. – Zależy nam na tym, by to sami białostoczanie współtworzyli wygląd materiałów promujących Białystok. Cieszymy się, że w przypadku tego konkursu wpłynęło do nas tak wiele prac. To pokazuje, że mieszkańcy naszego miasta są kreatywni i warto tę pomysłowość wykorzystywać.

 

Do miejskiego konkursu graficznego wpłynęło 65 zgłoszeń, które zawierały łącznie 122 prace. Finalistów wyłoniło jury, które oceniło wszystkie prace pod względem zgodności z regulaminem oraz pomysłowości, oryginalności i związku z tematyką. Trzy najlepsze prace zostały poddane ocenie mieszkańców Białegostoku.

 

Systematycznie będziemy organizować coraz więcej miejskich konkursów, w których korzystać będziemy z pomysłowości i kreatywności samych białostoczan. Dlatego w przyszłym roku planujemy przygotować kalendarz miejski ze zdjęciami naszego miasta wykonanymi przez białostoczan. Już teraz zachęcamy mieszkańców do przesyłania swoich fotografii z Białegostoku na adres: redakcja@um.bialystok.pl. Chcemy by zdjęcia pokazywały nasze miasto w różnych porach roku. Wykonane zdjęcia będziemy sukcesywnie zamieszczać na profilu Wschodzący Białystok na Facebooku. Szczegóły podamy wkrótce.

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook