Dodana: 19 październik 2015 10:44

Zmodyfikowana: 19 październik 2015 10:44

Pierwszy firmowy salon Victorio. Teraz czas na franczyzę?

Białostocka marka męskiej, eleganckiej odzieży Victorio otworzyła właśnie swój pierwszy firmowy salon. Sklep powstał w centrum Ełku. Na przeszło stu metrach kwadratowych powierzchni ekspozycyjnej każdy mężczyzna ceniący nienaganny styl znajdzie coś dla siebie.

Ilustracja do artykułu 5.jpg

Właścicielem marki Victorio, wprost inspirowanej modą z półwyspu apenińskiego, pełnej finezji, a zarazem umiejętnie łączącej szyk, elegancję i charakterystyczny włoski styl, jest Prestige Męski. Jak podkreśla Krzysztof Kosmowski, otwarcie firmowego salonu tej marki to kolejny element w strategii firmy, która przewiduje nie tylko konsekwentny rozwój sieci sklepów Prestige Męski, ale również właśnie wzmocnienie tej ekskluzywnej linii produktów. 

- Na bazie otwartego kilka dni temu salonu planujemy w przyszłości budowę ogólnopolskiej sieci franczyzowej Victorio. Oczywiście mamy świadomość ogromu pracy, jaka nas czeka nim to się stanie, ale pierwszy, jakże ważny krok w tym kierunku już uczyniliśmy, co zresztą bardzo nas cieszy – wyjaśnia Krzysztof Kosmowski.

Firma poszukuje też partnerów handlowych zainteresowanych nawiązaniem bliskiej współpracy w zakresie dystrybucji jej wyrobów na terenie całego kraju. Jak wyjaśnia Krzysztof Kosmowski, mogą to być różne warianty i formy biznesowego współdziałania.

- Planujemy, aby kolejnym etapem dalszego rozwoju marki było także stworzenie sieci sklepów partnerskich, działających pod szyldem Victorio. Dodatkowo chcemy również zainteresować przedsiębiorców prowadzących sklepy multimarkowe modelem typu shop – in – shop, który polega na wydzieleniu w salonie odzieżowym osobnej strefy zarezerwowanej na ekspozycję naszych wyrobów.

Jednocześnie właściciel obu marek, których – co ciekawe - produkty powstają w szwalni w Białymstoku, a nie w fabrykach na dalekim wschodzie, zapewnia, że wciąż będzie unikał otwierania kolejnych sklepów w galeriach handlowych.

Zdaniem Krzysztofa Kosmowskiego, otwarcie punktu sprzedaży w takim miejscu zawsze będzie wiązało się z koniecznością podniesienia cen dla klientów. Te zaś, to obok jakości ich produktów – są w jego opinii - największym atutem firmy na rynku.

 

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook