Dodana: 12 luty 2016 09:33

Zmodyfikowana: 12 luty 2016 09:34

Ekstraklasa łączy miasta

Czternaście tysięcy przejechanych kilometrów, sześćdziesiąt trzy dni zdjęciowe, szesnaście spotów promujących największe polskie miasta. Wśród tych filmowych wizytówek znalazł się także Białystok.

Ilustracja do artykułu 0x0.jpg

Wraz z rozpoczęciem rundy wiosennej i z powrotem na boiska największych drużyn piłkarskich, Ekstraklasa przygotowała filmy promocyjne pokazujące najważniejsze i najciekawsze miejsca w miastach poszczególnych klubów.

Na liście Ekstraklasy znalazł się oczywiście również Białystok i nasz Stadion Miejski – miejsce nie tylko kojarzone ze sportową drużyną Białegostoku, czyli Jagiellonią, ale również z innymi wydarzeniami.

– Dzięki pomysłowi z nagraniem tego typu spotów, Białystok dostał szansę na pokazanie ważnych dla białostoczan oraz charakterystycznych i kojarzonych z miastem obiektów – mówi zastępca prezydenta Białegostoku Rafał Rudnicki. – Film ukazuje piękno naszej architektury i miejsc kulturowo związanych nie tylko miastem, ale i z regionem.

Celem, jaki obrała Ekstraklasa, jest integracja środowisk lokalnych zrzeszonych wokół polskich klubów piłkarskich. To ważne zadanie, połączenie jednoczesnej integracji kibiców i samorządu, biznesu i klubu. Wszystko po to, by wspólnie budować sukces. Zgodnie z założeniem przedstawicieli Ekstraklasy, spoty będą wyświetlane nie tylko w telewizji ¬– przed meczami, ale również w mediach społecznościowych, środkach komunikacji miejskiej i na billboardach.

– Od ponad pół roku, czyli od początku mojej kadencji, mocno podkreślam, że misją Ekstraklasy jest integracja środowiska lokalnego wokół klubu piłkarskiego – mówi Dariusz Marzec, prezes zarządu Ekstraklasy SA. – Chodzi o wspólnotę celu kibiców, samorządu, biznesu i samego klubu, bo tylko na takiej podstawie można budować sukces sportowy – dodaje.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.ekstraklasa.org.


Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook