Dodana: 30 sierpień 2018 15:04

Zmodyfikowana: 30 sierpień 2018 15:05

Bezpłatny webinar z prawnikami Europejskiego Centrum Konsumenckiego i Urzędu Lotnictwa Cywilnego

Lot charterowy/rejsowy opóźnił się lub został odwołany? Bagaż nie przyleciał albo został uszkodzony? A może zawiódł system rezerwacji linii, doszło do podwójnego przewalutowania? Europejskie Centrum Konsumenckie oraz Urząd Lotnictwa Cywilnego przypominają, na czyją pomoc mogą liczyć pasażerowie w takich sytuacjach oraz zapraszają na bezpłatny webinar z prawnikami obu instytucji, który odbędzie się 4 września 2018 r. (wtorek) w godz. 17.00 - 18.00.

Ilustracja do artykułu airport-2373727_960_720.jpg

Uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań ekspertom na czacie. Udział jest bezpłatny. Wystarczy wejść na stronę: konsument.gov.pl/wydarzenia.

• Nie jest wymagana rejestracja, wystarczy podać imię/pseudonim;
• Możliwość zadawania pytań poprzez chat;
• Chętni mogą otrzymać certyfikat uczestnictwa;
• Zaleca się posiadanie najnowszej wersji przeglądarki internetowej.

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook