Dodana: 14 listopad 2016 10:26

Zmodyfikowana: 14 listopad 2016 10:26

Ostatni dzień na zgłaszanie kandydatów do Miejskiej Rady Seniorów

Kandydatów na członków Miejskiej Rady Seniorów mogą zgłaszać organizacje pozarządowe i inne podmioty, w tym działające na rzecz osób starszych, mające swoją siedzibę na terenie Białegostoku. Jeden podmiot może zgłosić maksymalnie dwóch kandydatów. Zgłoszenia będą przyjmowane do poniedziałku, 14 listopada.

Ilustracja do artykułu 0x0 (1).jpg

Należy wypełnić kartę zgłoszenia i dołączyć do niej zgodę kandydata na kandydowanie oraz na przetwarzanie danych osobowych. Kartę należy złożyć lub przesłać na adres Centrum Współpracy Organizacji Pozarządowych (ul. Świętojańska 22/1, 15-137 Białystok) lub Urząd Miejski, Kancelaria Ogólna (ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok). Karta znajduje się w zarządzeniu Prezydenta Miasta Białegostoku nr 1005/16 (w załączniku).

 

Wykaz zgłoszonych kandydatów – po ocenie formalnej zgłoszeń – zostanie opublikowany 2 grudnia. Tydzień później, 9 grudnia rozpocznie się głosowanie, które potrwa do 23 grudnia. Podmioty uprawnione do zgłaszania kandydatów będą mogły oddać swój głos na maksymalnie 15 kandydatów na karcie do głosowania. Wyniki głosowania ustali komisja skrutacyjna, która ogłosi je do 29 grudnia.

 

Do zadań Miejskiej Rady Seniorów będzie należało m.in. opiniowanie projektów aktów prawa miejscowego i programów wydawanych przez organy Miasta dotyczących spraw ważnych dla osób starszych. Rada będzie też zajmowała się monitorowaniem i diagnozą potrzeb osób starszych, upowszechnianiem wiedzy o ich potrzebach i prawach, a także integracją i aktywizacją środowisk senioralnych.


Wiecej informacji znajduje się TUTAJ 


źródło: UM Białystok (oprac.ak)

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook