Dodana: 24 listopad 2014 08:32

Zmodyfikowana: 24 listopad 2014 08:32

Dwa tytuły Superbrands dla MLEKOVITY

Marka MLEKOVITA zdobyła tytuły Superbrands oraz Created in Poland Superbrands 2014/2015 przyznawane przez niezależną międzynarodową organizację The Superbrands Ltd., obecną w 87 krajach świata.

Celem konkursów Superbrands jest promowanie i nagradzanie sukcesów marek, które – oferując konsumentom wyjątkowe korzyści – osiągnęły wysoką reputację w sektorze konsumenckim lub biznesowym i zdobyły trwałą przewagę nad konkurencją. Dodatkowo tytuł Created in Poland dedykowany jest najsilniejszym polskim markom.

Na wyróżnienie marek w plebiscycie Superbrands składają się skonsolidowane wyniki głosowania konsumentów oraz niezależnego gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu – tzw. Rady Marek. Na początkowej liście marek konsumenckich znajduje się ponad 2400 marek w 110 kategoriach. Lista marek tworzona jest w oparciu o wyniki niezależnych badań rynku, przy użyciu baz i statystyk zawierających dane o sprzedaży oraz wielkości budżetów reklamowych przez zespół Superbrands przy współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia. Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia przeprowadza następnie niezależne badanie rynku metodą CAWI na próbie przewyższającej 15 000 respondentów. Na kolejnym etapie w proces oceny zaangażowanych jest ponad 60 ekspertów. Wynikiem obu etapów jest nagrodzenie maksymalnie 10 marek w każdej z konkursowych kategorii.

Przyznane marce MLEKOVITA tytuły Superbrands oraz Created in Poland Superbrands 2014/2015 świadczą zatem nie tylko o jej sile, ale przede wszystkim o zaufaniu, jakim darzą ją konsumenci.

MLEKOVITA, firma o długoletniej tradycji i ugruntowanej marce nie tylko na rynku polskim, ale również zagranicznym, jest największą grupą mleczarską w Polsce. Tworzy ją 14 zakładów produkcyjnych (od 1.03.2014 r. Grupa Mlekovita powiększyła się o oddział w Sanoku) i 24 własne centra dystrybucyjne, w tym pierwsza w branży hurtownia Cash&Carry. MLEKOVITA wytwarza szeroki asortyment ponad 500 markowych produktów (m.in.: sery twarde dojrzewające typu holenderskiego, szwajcarskiego i angielskiego, sery topione i wędzone, sery sałatkowo-kanapkowe, serek ziarnisty, sery mozzarella, mleka UHT o zróżnicowanej pojemności i zawartości tłuszczu, mleka pasteryzowane, śmietanki UHT, mleczka zagęszczone, mleczka smakowe, kefiry, jogurty, maślanki, twarogi i twarożki smakowe, śmietany i śmietanki, masła i miksy maślane, mleka w proszku oraz serwatkę w proszku), które są liderami kategorii w branży (np. mleko POLSKIE w butelce, mleko WYPASIONE, ser FAVITA, ser SOKÓŁ, masło ekstra POLSKIE). Jedyna w kraju produkuje masło klarowane i ser Cheddar oraz jedyna na Podlasiu produkuje lody na skalę przemysłową.

MLEKOVITA pracuje zgodnie ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania, obejmującym System Zarządzania Jakością ISO 9001, System Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 oraz System Bezpieczeństwa Żywności FSSC 22000, który jest równoważny z IFS i BRC. 
 

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook