Dodana: 25 wrzesień 2014 11:47

Zmodyfikowana: 25 wrzesień 2014 11:47

Centrum Handlowe Park w Białymstoku odrabia straty

Pierwsze centrum handlowe w Białymstoku po raz pierwszy od lat notuje więcej klientów. Przychody białostockich kupców w tym roku są zdecydowanie wyższe niż rok temu o tej samej porze. Kolejnych ma zachęcić wprowadzenie Karty Stałego Klienta.

Pierwsze białostockie centrum zakupowe od dwóch lat prowadzi monitoring przychodów swoich kupców. Jak sami przyznają, wyniki na początku monitu nie były optymistyczne. Zmieniło się to dopiero w tym roku.

- W 3 kwartał roku wchodzimy pełni optymizmu – mówi Elżbieta Lebiedziewicz, szefowa zarządu C.H. Park. – Poprzednie dwa dały nam dużo powodów do radości. Zyski handlowców były wyższe w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej o około 15-20 procent, w zależności od branży. Najlepiej jest w sklepach z odzieżą i butami. Liczymy, że ten trend utrzyma się przez cały rok.

Wzrosła nie tylko sprzedaż, ale także liczba odwiedzających białostockie centrum.

- Tutaj już nawet nie trzeba badań. Po prostu widać gołym okiem, że jest więcej białostoczan, którzy przechadzają się alejkami wokół sklepów – dodaje Anna Żulińska, administrator „Parku” oraz właścicielka sklepu .

Wyraźny jest trend powracania do robienia zakupów w małych wyspecjalizowanych sklepach prowadzonych często przez samego właściciela.
Białostoccy kupcy starają się dorównywać akcjami promocyjnymi galeriom.

- Efekty przynoszą liczne akcje zniżkowe – dodaje Dorota Woińska . – W lato organizowaliśmy wielką wyprzedaż, a kupcy potrafili obniżyć ceny nawet do 70%.

Do tej pory każdy sklep działał jednak na własną rękę. Teraz handlowcy postanowili połączyć siły. Zarząd po rozmowach z właścicielami lokali zdecydował o stworzeniu jednej karty rabatowej dla stałych klientów.

- Od października wprowadzimy kartę stałego klienta C.H. Park  - tłumaczy Lebiedziewicz . – Dzięki niej białostoczanie będą mogli robić zakupy z rabatem w ponad 40 sklepach naszego centrum.

 

facebook