Dodana: 9 czerwiec 2006 09:37

Zmodyfikowana: 9 czerwiec 2006 09:37

Grunt na medal

Dobiegł końca pierwszy etap konkursu „Grunt na medal”. Do dalszej części rywalizacji zakwalifikowano 83 tereny inwestycyjne.

Analizę nadesłanych na konkurs materiałów dokonała Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, która wybrała najlepsze po zgłoszenia uprzednim zapoznaniu się z opiniami Centrów Obsługi Inwestora.

W związku z projektami, wymagającymi dużego nakładu pracy i zaangażowania pracowników, dopiero teraz przystąpiono do realizacji II etapu konkursu – audytu działek.

Organizatorzy przykrością zawiadamiają, że nie zdążą zrealizować terminów ujętych w regulaminie, stąd rozstrzygnięcie konkursu - wybór najlepszego terenu inwestycyjnego w województwie - nastąpi dopiero 30 listopada 2005 r.

W najbliższym czasie pracownicy Centrum Obsługi Inwestora oraz Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych przystąpią do wizytacji działek. Z nadesłanych ofert w województwie podlaskim do II etapu zakwalifikowano dwie lokalizacje. Pierwsza - mieszcząca się w Hajnówce - 3,48ha, druga w Wysokim Mazowieckiem – 28,43ha.

Finalista otrzyma medal, baner promocyjny, certyfikat „Grunt na medal” podpisany przez Prezesa PAIiIZ i Marszałka Województwa, możliwość używania logo „Grunt na medal” w materiałach promocyjnych, promocja zwycięskiego terenu na portalu PAIiIZ pod hasłem „działki specjalnie rekomendowane inwestorom”, promocja zwycięskiego terenu w bazie internetowej PAIiIZ, umieszczenie oferty działki w katalogu ofert pt. „Grunt na medal”, wydanym przez PAIiIZ na CD, specjalna promocja terenu w ramach marketingu inwestycyjnego prowadzonego przez PAIiIZ i urzędy marszałkowskie.

Zwycięzca będzie miał możliwość używania logo „grunt na medal” na wszystkich materiałach promocyjnych, a wyróżnione działki będą rekomendowane w pierwszej kolejności inwestorom zagranicznym. Prezentacja nagrodzonych działek będzie zamieszczona na portalach PAIiIZ i urzędów marszałkowskich. Wśród przedsiębiorców zagranicznych tereny – laureaci konkursu będą reklamowane pod bardzo nośną i dobrze kojarzącą się nazwą „the golden site”.

Więcej na temat konkursu "Grunt na medal"

Oferta inwestycyjna z Wysokiego Mazowieckiego

Oferta inwestycyjna z Hajnówki

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook