Dodana: 5 marzec 2018 12:23

Zmodyfikowana: 5 marzec 2018 12:23

Ruszyła kampania „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”

„Mam raka. I do dobrej zabawy potrzebuję procentów…” – to pierwsze słowa kolejnego spotu kampanii „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”. Bohaterką filmu jest Ola, która w 2016 roku dowiedziała się, że jest chora. W dobrym, godnym i szczęśliwym przejściu przez raka pomaga jej Fundacja Rak’n’Roll – Wygraj Życie!

Ilustracja do artykułu 2018_03_05_Ola_RaknRoll_poziom.jpg



Kampania „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” przypomina, że aby pomóc Oli oraz innym chorym wygrać życie Fundacja potrzebuje procentów, ale innych niż może się wydawać. Potrzebuje 1% podatku, który wesprze przejście przez raka. Szczegółowe informacje o tym w jaki sposób można przekazać swój procent podatku znajdują się na stronie Fundacji.

Ola, bohaterka spotu „Nie ma zabawy bez procentów” zachęca, by nie odkładać życia na czas leczenia – Pomimo mojej choroby staram funkcjonować jak każdy, na tyle na ile pozwala mi leczenie. W grudniu 2017 roku wyszłam za mąż. Na co dzień robię rzeczy, które dają wiele radości i pozytywnej energii. Przykładowo w tym roku planuję wyjazd na festiwal muzyczny, bo nigdy nie byłam. Szykuję się na świetną zabawę do samego rana. Chciałabym swoim tańcem zainspirować innych do działania. Musimy stawić temu czoła!

Pierwszym spotem promującym kampanię było wideo Gosi i Dawida, którzy przekonywali, że „Nie ma miłości bez procentów”. – Obydwa spoty wpisują się w DNA Fundacji i inspirują do pozytywnego myślenia. Celem Fundacji Rak’n’Roll jest nieustanne tworzenie nowej jakości w sposobie mówienia o raku, aby zmienić wizerunek choroby w świadomości społecznej – podkreśla Jacek Maciejewski, Strażnik Marki Fundacji Rak’n’Roll.

Dla podkreślenia istoty przelewania procentów, w ramach kampanii „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” powstało specjalne piwo bezalkoholowe o nazwie „KRS 0000 338 803”. Piwo jest bez alkoholu, a więc bez procentów, bo – jak przekonuje fundacja – są one potrzebne gdzie indziej. Jednocześnie etykieta umieszczona na butelce dokładnie informuje, jak wesprzeć fundację, a nazwa produktu, pomaga zapamiętać numer, który należy później wpisać w deklaracji podatkowej. Bezalkoholowe piwo wraz z informacją o akcji jest dostępne w popularnych lokalach gastronomicznych w całym kraju a także na Frisco.pl.

Za stronę koncepcyjno-kreatywną kampanii odpowiada agencja Grey Group Poland. W realizację projektu zaangażowały się także pro bono agencja PR Cohn&Wolfe, a także dom produkcyjny Shootme, Wołowski & Partners Studio, IndaHash, Lettly oraz dom mediowy MediaCom.

facebook