Dodana: 5 październik 2017 11:29

Zmodyfikowana: 5 październik 2017 11:31

Będzie sprawniej i łatwiej – Białostockie Centrum Onkologii otwiera Punkt Obsługi Pacjenta

Można tu m.in. otrzymać dokumentację medyczną, uzyskać pomoc w dotarciu do odpowiedniej poradni, a także zarejestrować się w elektronicznym systemie rejestracji e-zdrowie – od 4 października w Białostockim Centrum Onkologii działa Punkt Obsługi Pacjenta. Punkt znajduje się na parterze w głównym holu budynku przychodni obok rejestracji. Będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.25 – 15.00.

Ilustracja do artykułu P1350640.jpg

O zmianach w formule obsługi pacjenta informowali dyrektor BCO Magdalena Borkowska, przełożona pielęgniarek specjalistycznej poradni onkologicznej Marta Puchalska i Dyrektor Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego UMWP Agnieszka Aleksiejczuk.


 


W punkcie uzyskają Państwo informacje nt.:

  • topografii szpitala i dokładnej lokalizacji poszczególnych komórek,
  • pomoc w obsłudze systemu kolejkowego do rejestracji, gabinetów lekarskich i izby przyjęć,
  • możliwość sprawdzenia czy pacjent jest zarejestrowany lub zaplanowany na wizytę

w poradni,

  • działalności szpitala tj. jakie usługi są świadczone na terenie szpitala, jakie posiadamy oddziały szpitalne, jakie poradnie specjalistyczne oraz jaką oferujemy diagnostykę,
  • zasad uzyskiwania kopii dokumentacji pacjenta,
  • zasad obowiązujących i trybu korzystania z porad specjalistów,
  • zasad obowiązujących przy przyjęciu do oddziału szpitalnego,
  • jakie świadczenia udzielane są bezpłatnie w ramach kontraktu z NFZ,
  • ogólnych zasad korzystania ze świadczeń finansowanych ze środków publicznych,
  • bieżącego stanu prawa pacjenta do skorzystania ze świadczeń zdrowotnych finansowanych

ze środków publicznych (eWUŚ),

  • możliwość założenia konta na portalu pacjenta (Podlaski System Informacyjny e-Zdrowie),
  • praw pacjenta,
  • zasad składania ewentualnych skarg,

 

Kontakt telefoniczny:

856784112

facebook