Dodana: 7 sierpień 2018 08:54

Zmodyfikowana: 7 sierpień 2018 08:55

Jagiellonia wraca do korzeni. Nowy-stary adres siedziby klubu

Jurowiecka 21 większości białostoczan przez lata kojarzyła się z boiskami i siedzibą Jagiellonii Białystok. Dzisiaj białostoczanie grają na nowym stadionie przy ul. Stołecznej, ale od poniedziałku 6 sierpnia ich biura ponownie mieszczą się przy ul. Jurowieckiej 21.

Ilustracja do artykułu otwarcie siedziby jagiellonii (17).jpg

Pomieszczenia te przekazała na rzecz klubu Spółka Apartamenty Jagiellońskie. Jak mówił Wojciech Strzałkowski, przewodniczący rady nadzorczej klubu – ich wartość to ok. 4 mln zł.

–Tym powrotem realizujemy wielki plan budowania wielkiej Jagiellonii. Te słowa dzisiaj nie brzmią ani śmiesznie ani żartobliwe, ale  jeszcze 15 lat temu przyszliśmy z pomocą temu klubowi mowa o występach w europejskich pucharach brzmiała jak żart. Dzisiaj jesteśmy po dwumeczu drugiej rundy kwalifikacji Ligi europy z portugalską drużyną Rio Ave, które wygraliśmy 5:4 – mówił Wojciech Strzałkowski w czasie otwarcia siedziby.

Nowa siedziba symbolizuje ostatnie lata sukcesów, ale i oznacza też powrót do korzeni, do niemal stuletniej tradycji klubu. I rzeczywiście robi wrażenie. Na ponad 600 metrach kwadratowych zostały zlokalizowane nowoczesne pomieszczenia biurowe, w których na każdym kroku dominują żółto-czerwone barwy i historia białostockiego klubu. Na ścianach wiszą karykatury byłych i obecnych zawodników, pamiątkowe koszulki.

Władzom klubu w imieniu Zarządu Województwa Podlaskiego życzenia i gratulacje złożył Stefan Krajewski, Członek Zarządu. Przyniósł symboliczny prezent – bardzo kojarzący się z naszym województwem, ale też i świetnie wpisujący się w symbole Jagiellonii – kolory żółty i czerwony.

- To zdjęcie zachodu słońca wybitnego fotografa Wiktora Wołkowa, na którym widać dokładnie też barwy Jagiellonii: żółte i i czerwone – mówił Stefan Krajewski. – Bardzo się cieszymy, że tak prężnie rozwija się miasto Białystok, rozwija się Jagiellonia i z klubu, który nie był rozpoznawalny jego szefowie zrobili bardzo silną markę. Jako mieszkańcy całego regionu kibicujemy sukcesom klubu. Oby było ich jak najwięcej.

(mk)

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook