Dodana: 18 luty 2019 11:17

Zmodyfikowana: 18 luty 2019 11:20

Polskie produkty rolno-spożywcze promowane w Dubaju

Seminaria biznesowe, konferencje, spotkania z potencjalnymi kontrahentami – w Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie) przebywa z wizytą unijny Komisarz ds. Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Phil Hogan. Towarzyszy mu dyrektor Polskiej Izby Mleka Agnieszka Maliszewska, która reprezentuje polski sektor mleczarski.

Ilustracja do artykułu Misja w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.jpg

Wizyta ma na celu promocję europejskich produktów rolno-spożywczych oraz zapewnienie im większego dostępu do rynku Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Oferta produktów mleczarskich na emirackim rynku jest bardzo szeroka, począwszy od typowo lokalnego mleka wielbłądziego, a skończywszy na serach w stylu europejskim.

Konsumenci ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich uważają produkty mleczarskie za podstawę większości posiłków. Wiele potraw tradycyjnych zawiera przynajmniej jeden produkt mleczarski.

W przeszłości, przedstawiciele Polskiej Izby Mleka uczestniczyli również w misjach do Chin i Japonii, Wietnamu, Singapuru i Indonezji, Kanady, Arabii Saudyjskiej i Iranu.

Podczas misji trwającej do 19 lutego zaplanowano też udział uczestników w targach Guldfood 2019 oraz w wielu seminariach biznesowych, wizytach w sieciach handlowych i spotkaniach B2B.

Podczas licznych sesji konferencyjnych poruszane są tematy związane z trendami konsumenckimi, przyszłością i rozwojem handlu.

źródło: Polska Izba Mleka, opr. ms

Zdjęcie: PIM

 

facebook