Dodana: 7 lipiec 2017 11:15

Zmodyfikowana: 7 lipiec 2017 11:15

Augustowski magistrat uruchomił telefon interwencyjny

W środę, 5 lipca w Urzędzie Miejskim w Augustowie uruchomiony został telefon interwencyjny. Dzwoniąc pod numer 511 180 094 od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 20.00, a w weekendy i święta w godz. 10.00-14.00 zgłosić można problemy związane z infrastrukturą miejską dotyczące m. in. funkcjonowania oświetlenia ulicznego, koszy na śmieci, ławek czy miejskich dróg. Zgłoszenia będą przyjmowane przez pracowników Urzędu Miejskiego w Augustowie, a następnie przekazywane właściwym jednostkom do podjęcia jak najszybszych działań naprawczych.

Ilustracja do artykułu ios-1091302_960_720.jpg

Jeśli osoba zgłaszająca interwencję pozostawi swój numer telefonu, to w ciągu 2-3 dni roboczych otrzyma informację zwrotną dotyczącą podjętych działań naprawczych dla zgłoszonej sprawy.

Przyjmowanie interwencji dotyczy wyłącznie infrastruktury miejskiej i zakresu kompetencyjnego Gminy Miasta Augustowa oraz jednostek jej podległych, tzn. zaistniałych na gruncie lub własności Gminy Miasta Augustowa. Działania naprawcze podejmowane będą przez Urząd Miejski w Augustowie i jednostki podległe Samorządowi Augustowa tj. MPEC GIGA, P.T. NECKO, Wodociągi i Kanalizacje Miejskie, ATBS KODREM, OSP Lipowiec w możliwie najszybszym czasie.

źródło: UM Augustów

fot.pixabay

facebook