Dodana: 12 sierpień 2018 18:00

Zmodyfikowana: 12 sierpień 2018 18:00

Ze wschodu na zachód Polski. Grupa Chorten działa już na Dolnym Śląsku

Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten, która startowała od Podlasia, rozpoczyna ekspansję na 10 region – województwo dolnośląskie. Właśnie tworzy tam swoje struktury i szuka detalistów zainteresowanych współpracą.

Ilustracja do artykułu sklepchorten.jpg

 

Grupa Chorten ma już ponad 1380 sklepów partnerskich i dobrze rozpoznawalna jest przede wszystkim w województwie podlaskim i mazowieckim. Teraz obrała sobie za cel kolejne, mocno oddalone od centrali w Białymstoku województwo na zachodzie Polski. Na przełomie lipca i sierpnia powołała struktury w województwie dolnośląskim. Kolejne kroki to stworzenie siatki dystrybutorów, tak, by nowe sklepy wchodzące do grupy mogły już korzystać z wynegocjowanych u producentów preferencyjnych warunków handlowych.

- Ze wschodu idziemy na zachód Polski. Liczymy na to, że znajdziemy tam detalistów zainteresowanych współpracą, bo dzięki obecności w Polskiej Grupie Sklepów Spożywczych Chorten mogą oni pozyskać korzystniejsze warunki u producentów i lepiej prosperować na konkurencyjnym rynku. Szukamy też dystrybutorów, z którymi będą mogły współpracować sklepy partnerskie z tego terenu – mówi Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten - W pierwszym półroczu podpisaliśmy ponad 240 umów z właścicielami sklepów, w lipcu i pierwszych dniach sierpnia blisko 40 kolejnych i zakładamy, że sukcesywnie w kolejnych miesiącach będziemy pozyskiwać do grupy także właścicieli sklepów na Dolnym Śląsku

Obecnie sklepy partnerskie oprócz województwa podlaskiego i mazowieckiego, działają także w warmińsko-mazurskim, łódzkim, lubelskim, kujawsko-pomorskim, pomorskim, świętokrzyskim i podkarpackim. W lipcu i sierpniu Grupa Chorten podpisała 9 umów z detalistami na Mazowszu, 8 na Lubelszczyźnie, 5 na Warmii i Mazurach, po 3 na Podlasiu, w województwie świętokrzyskim i kujawsko-pomorskim, 2 w województwie łódzkim i jedną w podkarpackim. Grupa Chorten działa od 2009 roku z inicjatywy samych właścicieli sklepów, jako pomysł na wsparcie polskiego handlu tradycyjnego.

 

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook