Dodana: 24 listopad 2017 09:41

Zmodyfikowana: 24 listopad 2017 09:41

Lubię, bo polskie: MLEKOVITA z nagrodą ,,Najlepszy polski produkt eksportowy 2017’’ Polskiego Radia S.A.

MLEKOVITA, firma o długoletniej tradycji i ugruntowanej marce nie tylko na rynku polskim, ale również zagranicznym, jest największym polskim eksporterem produktów mleczarskich. Praca wkładana w rozwój handlu zagranicznego została po raz kolejny doceniona – produkty mleczarskie marki MLEKOVITA zostały uhonorowane jako „Najlepszy polski produkt eksportowy 2017” w rankingu Polskiego Radia Lubię, bo polskie

Ilustracja do artykułu Logo_Mlekovita_2014-04.jpg

Najważniejszym celem zorganizowanego przez Polskie Radio S.A. Rankingu LUBIĘ, BO POLSKIE jest promowanie polskich produktów i usług, a także wspieranie rodzimych przedsiębiorców, których praca, talent i zaangażowanie stoją u podstaw sukcesu krajowej gospodarki. Kampania informacyjna konkursu ma rozniecać patriotyzm gospodarczy Polaków, w tym postawy, które sprzyjają nabywaniu produktów w sposób uwzględniający miejsce ich pochodzenia – słuchacze Polskiego Radia dowiadują się dzięki niej, w jakiej mierze zakup polskich produktów i korzystanie z usług polskich przedsiębiorców wpływają na koniunkturę gospodarczą oraz jak przekłada się to na wymierne korzyści dla społeczeństwa. Patronatem honorowym ranking objęło Ministerstwo Rozwoju.

MLEKOVITA w rankingu LUBIĘ, BO POLSKIE zwyciężyła w kategorii „Najlepszy polski produkt eksportowy 2017”. Wyboru zwycięzców dokonała specjalnie powołana Kapituła pod przewodnictwem Arkadiusza Ekierta, Redaktora Naczelnego Naczelnej Redakcji Gospodarczej Polskiego Radia.

MLEKOVITA jako największy polski eksporter produktów mleczarskich podbija serca i podniebienia światowych konsumentów od 1989 roku. Posiadając szerokie możliwości eksportowe, firma dynamicznie się rozwija i aktualnie posiada uprawnienia eksportowe do 144 krajów na wszystkich kontynentach: w Europie, Azji, Afryce, Australii oraz obu Amerykach: Północnej i Południowej (28 państw Unii Europejskiej i 116 poza UE). Co roku MLEKOVITA eksportuje ponad 30% swojej produkcji na rynki całego świata i z uwagi na szerokie zainteresowanie rynków zewnętrznych sukcesywnie pracuje nad pozyskiwaniem nowych rynków zbytu. Dzięki konsekwentnej pracy w zakresie handlu zagranicznego utrzymuje bardzo dobrą kondycję eksportową, jednak nie byłoby to możliwe bez pracy nad najwyższą jakością produktów – wzrost eksportu polskich produktów mleczarskich i żywności w ogóle jest możliwy właśnie dzięki temu, że nasze produkty są najwyższej jakości na świecie i to swoją jakością zdobywają tak liczne rynki świata. Potwierdzeniem tej najwyższej jakości produktów oferowanych przez firmę jest właśnie 1. miejsce produktów mleczarskich marki MLEKOVITA w kategorii „Najlepszy polski produkt eksportowy 2017”.

Inf. prasowa MLEKOVITA


MLEKOVITA, firma o długoletniej tradycji i ugruntowanej marce nie tylko na rynku polskim, ale również zagranicznym, jest największą grupą mleczarską w Polsce. Tworzy ją 17 zakładów produkcyjnych i 31 własnych centrów dystrybucyjnych, w tym pierwsze w branży hurtownie Cash&Carry. MLEKOVITA oferuje największy wybór nabiału w Polsce i Europie (m.in.: sery twarde dojrzewające typu holenderskiego, szwajcarskiego i angielskiego, sery topione i wędzone, sery pleśniowe, sery sałatkowo-kanapkowe, serek ziarnisty, sery mozzarella, mleka UHT o zróżnicowanej pojemności i zawartości tłuszczu, mleka pasteryzowane, śmietanki UHT, mleczka zagęszczone, mleczka smakowe, napoje wysoko białkowe, kefiry, jogurty, maślanki, twarogi i twarożki smakowe, śmietany i śmietanki, masła i tłuszcze do smarowania, mleka w proszku oraz serwatkę w proszku), które są liderami kategorii w branży (np. mleko POLSKIE w butelce, mleko WYPASIONE, ser FAVITA, ser SOKÓŁ, masło ekstra POLSKIE). Pierwsza w kraju wprowadziła na rynek masło klarowane, jako jedyna w Polsce produkuje ser Cheddar oraz jedyna na Podlasiu – lody na skalę przemysłową.

MLEKOVITA pracuje zgodnie ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania, obejmującym System Zarządzania Jakością ISO 9001, System Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 oraz System Bezpieczeństwa Żywności FSSC 22000, który jest równoważny z IFS i BRC.

MLEKOVITA jest przedsiębiorstwem ze 100-procentowym kapitałem polskim i niekwestionowanym liderem branży w kraju oraz liderem eksportu sektora mleczarskiego (posiada uprawnienia eksportowe do 144 krajów świata). Posiada certyfikat koszerności (Koher Certificate) i certyfikat HALAL; została również wpisana do bazy Sedex – firm o etycznych standardach produkcji w łańcuchu dostaw. Za swój największy sukces uznaje przede wszystkim satysfakcję klientów, oferując im produkty najwyższej jakości i rokrocznie wprowadzając nowy asortyment, który nie tylko zdobywa uznanie konsumentów, ale i liczne nagrody (np. renomowane tytuły w badaniach konsumenckich i eksperckich: Doceń Polskie – Top Produkt, Laur Konsumenta, Wybór Konsumenta, Odkrycie Roku, Najlepsze w Polsce itp.; złote medale prestiżowych krajowych i zagranicznych  targów, w tym Złote Medale targów Polagra-Food, uznanie ekspertów biznesu: Nagroda Gospodarcza Prezydenta RP w kat. „Odpowiedzialny Biznes”, Lider Polskiego Biznesu, Heros Polskiej Gospodarki, Lider Jakości Żywności, Superbrands, Solidna Firma, Filar Polskiej Gospodarki itp.; oraz nagrody o znaczeniu międzynarodowym: Lider Polskiego Exportu, Mister Eksportu, Medal Europejski itp.). Efektywność zarządzania i osiągane rokrocznie coraz lepsze wyniki finansowe bezpośrednio przekładają się na systematyczny wzrost wartości marki MLEKOVITA, która według rankingu dziennika Rzeczpospolita jest obecnie najcenniejszą marką w produkcyjnym sektorze polskiej gospodarki.


 

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook