Dodana: 12 lipiec 2017 10:34

Zmodyfikowana: 12 lipiec 2017 10:34

Rusza trzecia edycja Augustowskiego Budżetu Obywatelskiego

Dwukrotnie większą kwotę, w porównaniu do pierwszej edycji w 2016 r., mają do dyspozycji augustowianie w ramach Augustowskiego Budżetu Obywatelskiego. Do wydania jest 400 tys. zł. Już po raz trzeci, to mieszkańcy Augustowa będą decydować o przeznaczeniu pieniędzy z miejskiej kasy, zgłaszając pomysły na to, jak zmienić miasto na lepsze.

Ilustracja do artykułu Bez tytułu.png

Augustowianie do 19 września mają czas na zgłaszanie własnych pomysłów, które przyczynią się do realizacji ich potrzeb i oczekiwań w zakresie infrastruktury miejskiej. Mieszkańcy mogą zgłosić pomysł budowy np. punktów ratowniczych, ogrodu sensorycznego, ścianki wspinaczkowej, placu zabaw, siłowni pod chmurką, ławek solarnych z dostępem do Internetu czy remontu chodnika bądź latarni ulicznych. Propozycji pomysłów jest tak wiele, jak wielu jest mieszkańców miasta – każdy pomysł jest najlepszy!

 

Należy jednak pamiętać, że zgłaszane projekty muszą dotyczyć tzw. projektów twardych (tzn. zakupy środków trwałych, których wartość przekracza kwotę 3 500 zł, a przewidywany okres ich używania jest dłuższy niż rok) i spełniać warunki, jakimi są: wartość projektu, która nie może być wyższa niż 400 tys. zł oraz lokalizacja (zadanie musi być realizowane na terenach należących do Gminy Miasta Augustowa).

 

Zaproponuj swój pomysł! Wykorzystaj swój głos! Włącz się w proces zarządzania Augustowem!

 

Szczegółowo opisaną, zwizualizowaną propozycję zadania z dołączonym kosztorysem i podpisami poparcia co najmniej 25 mieszkańców Augustowa zgłoś do 19 września 2017 r. do Urzędu Miejskiego w Augustowie. Jeśli Twój projekt pomyślnie przejdzie weryfikację formalno-prawną, to wraz z rodziną i znajomymi możecie zagłosować na jego realizację w dn. 8 – 24 listopada 2017 r. Projekty, które uzyskają największe poparcie mieszkańców w listopadowym, powszechnym głosowaniu będą realizowane w 2018 r.

więcej na www.augustow.pl 

 

 

 

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook